Zadel voor Haflinger

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MireilleD

Zadel voor Haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-06 14:04

Hoi Allemaal

Ik ben nieuw op dit forum en heb even een vraag over haflingers.
Ik ga er naar alle waarschijnlijkheid dit weekend een haf kopen. Haha!
Maar nu zit ik ook te kijken naar zadels..wie weet er een goed zadel ?
Ik hoor hele tegenstrijdige berichten over zadels en de passervice van divoza, maar zij hadden wel een leuk zadel wat ik had gezien en ik heb geen verstand van zadels passen dus ik moet iemand laten komen in de buurt van Flevoland.
En wie kent de zadels van Pagony??? Zij hebben ook een speciaal haflingerzadel is dit wat??
En is er iemand bekend met zadelmarkt..zij bieden zadels aan voor lage prijzen, ze zeggen direct uit groothandel....
Wie kan mij helpen?? Alvast bedankt!!

Aranel

Re: Zadel voor Haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 14:49

Ik heb zelf wel goede ervaringen met de zadelmarkt, zij bieden zadels aan voor een lagere prijs. Maar ik hoor ook veel mensen zeggen dat de zadelmarkt heel slecht is....
Een haflingerzadel is een zadel speciaal voor haflingers( joh meen je dat nouw?) met een lagere boom, omdat haffies vaak een lage schoft hebben.
Verder zou ik er wel iemand bij halen die er verstand van heeft, want je kan je pony flink vern***** als je een niet passend zadel koopt.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 17:54

Laat een goeie zadelmaker komen met een x aantal zadels. Dat is het enige echt goeie advies wat ik je kan geven. Maar inderdaad laat niet iemand van divoza komen. Over zadelmarkt heb ik alleen slechte woorden..

Zelf heb ik altijd wintec zadels gehad op haflingers.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 20:02

Ik heb het Haflingerzadel van Pagony gehad.. echt een afrader! Erg hard en je hebt absoluut geen zit/ grip!

__Marloes__