Hij staat lekker op het weitje met inloopstal met Harrie, een shethengstje van zijn leeftijd ( harrie is 1 maand ouder)
Ongeveer 1 keer per week pak ik Winston eens uit het weiland om lekker met hem te tutten, ff wandelen,ff grazen e.d
Als ik met hem wandel, merk ik snel dat hij zich verveeld, dan gaat hij stilstaan, wil niet meer verder of alleen maar grazen. Aan wandelen vind hij niet zoveel aan dus.
Nou zou ik hem graag aan het werk zetten, zodat hij lekker iets heeft te doen, maar het probleem is dat ik nogal inspriratie loos ben...
voor longeren is hij nog veeeeeel te jong en eigenlijk wat is het enigste wat ik met hem kan doen poetsen en wandelen..
nou kan ik wel onder het wandelen stilstaan, en stap en draf enzo op commando gaan oefenen, maar dat kentie allemaal al super

iemand tips om iets leuks met mn moppie te doen
? 
) Dat het slecht is om op jonge leeftijd op rondjes te lopen, dus vandaar dat ik dat ook echt niet ga doen. Naast de fiets heb ik indderdaad weleens geprobeerd, maar hij gaat dan stil staan en dan val ik van mn fiets 
?
ook een keer mee. Dat je met 2 shetten wandelt.
Niet onder de indruk dus 
)