De hengst Hitchcock

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sounion007

De hengst Hitchcock

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-06 15:11

Hallo medebokkers!!

Heeft er iemand toevallig informatie en foto's van de hengs Hitchcock?? Dat is de vader van mijn paard maar ik weet er helemaal niks vanaf Haha!

kuzzz......

Sounion

Re: De hengst Hitchcock

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 14:23

Weet er echt helemaal niemand iets over die hengst. Of is er nog een andere topic waar iemand iest van weet.

Bosprez

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 20:28

apenstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:43

KoKoKanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 15:30

Hitchcock geeft, wat ik heb horen zeggen, behoorlijk hete nakomelingen...
Ik ken ook een hitchcock-hengst, een mooie om te zien.

apenstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 15:59

Die van ons was echt geen "hete". Een beetje liever lui dan moe en wel heel speels.

sounion007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 18:38

nou het woordje heet ken ik wel. Maar de moeder van mijn paard was ook best pittig. Verder is ze niet vervelend maar heel erg eerlijk. Zo zat ik met mijn binnenhand vast en dat heeft ze duidelijk (hoofdeletters, onderstreept enz enz enz) laten weten, maar verder een heel fijn paard

cherise09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 01:09

Ik rijdt op een 16jarige hitchcock hengst, afgelopen weekend, limburgs kampioen l sgw mee geworden,
een heerlijk dier, groot, en brullen dat ie kan, maar ook zón sul, neee, absoluut niet heet alleen wanneer het nodig is, als ie weet dat ie de cross in gaat wordt ie wat actiever, maar zón schoot hondje, lekker knuffelen, en altijd op zijn gemak alsof de wereld om hem draait en wel kan wachten.
m'n vader heeft e'm als jaarling op de veiling gekocht en na 3 jaar op de wei in frankrijk in de kudde kwam hij thuis , zodra hij van de trailer kwam , zat dit karakter er al in, een grote lieve goedzak, die aandacht heerlijk vind, en goed kan showen ,op z'n tijd 'n blaaskaak, maar niks negatiefs, het is tenslotte een hengst, maar op wedstrijd sta ik naast een merrie te zadelen, en hij is niet achterlijk, maar ik hoef totaal niet allert te zijn alleeen duidelijk maken dat ik naast e'm sta en dan is íe op mij gefocust.
kijk op mijn hyves voor foto's. hyves, marion janssen venray, veel plezier met je hitchcock

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:13