[TI] d-jee bij de osteopaat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tinkert_tje

d-jee bij de osteopaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-06 17:50

oke ik zet het hier ook nog even Bloos ik had mijn berichtje bij I.T.P geplaatst maar daar zitten ze niet te wachten op een tinkie whaha Clown
dus hier is mijn verhaaltje nog een keer
want ik ben er echt super blij mee Haha!

gistermiddag kwam er een osteopaat langs nooit verkeerd om je paard na te laten kijken
en zeker omdat d-jee vorig jaar ook naar een osteopaat was geweest en toen bleek dat er het 1 en ander niet goed in zijn rug zat
nu weer laten checken en hij was helemaal top op 1 heel klein plekje op zijn rug maar dat kon ze zo weg duwen dat stelde niks voor
hij zat top in zijn vel zei ze en hij is mega los en flexibel
dat was wel top om te horen Tong uitsteken
hij is echt heel erg lenig ze kon hem alle kanten op buigen met zijn benen en nek enz echt super
dat verbaasde haar ze zei jeetje wat is hij soepel en lenig
hij was kwa vet enz ook in goede balans ze zei ze hij is zo precies goed niks aan veranderen
ze vond hem erg leuk ze noemde hem een clown met een super goed karakterwaar geen kwaad in zit
ze dacht ook wel dat hij nu aan het puberen is en dat hij wat onzeker is met rijden in de bak
het zou wel een misschien wel een beetje kunnen komen door dat kleine plekje in zijn rug maar ook meer door het puberen
maar dat komt wel goed was ze van overtuigt
nu een weekje rust en dan mag ik weer langzaam beginnen met wat te doen met hem
ik ben zo blij en trots op d-jee hij vond het mega interessant wat ze allemaal deed helemaal ontspannen en liet het allemaal toe
hij besnuffelde haar overal whaha hij stond heerlijk te gapen whaha
ze heeft extra gekeken naar zijn linkerachterbeen waar hij iets moeilijk mee doet met beslaan
maar dat zit duidelijk tussen zijn oren want er is niks mis mee
dat zit tussen zijn oren doordat hij daar 1 keer een slechte ervaring heeft gehad
en dat duidelijk niet meer vergeet
de allereerste keer dat hij ijzers kreeg heeft hij daar last van gehad en dat zit nu dus nog in zijn hoofd
maar dat komt goed hij is vorige week beslagen in de bekapbox (travalie) en dat beviel echt super dat vond hij allemaal goed
dus voortaan doen we hem daar in dat bespaard een hoop stress
maar kort gezegt IK HEB EEN TOP PAARD die super in zijn velletje zit whaha wist ik al gelukkig

groetjes petroes Tong uitsteken

ps: sommige foto's zijn een beetje raar er stond een knopje niet goed op mijn toestelletje en mijn dochter had dat niet door

http://www.zippyvideos.com/8830477376100566/mov07818/

http://www.zippyvideos.com/7689975506100556/mov07820/

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Biancaa

Re: d-jee bij de osteopaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:05

hihihi hij staat er echt zo bij van "waarom loop je nou zo aan mijn benen te trekken???" Wel fijn dat hij zo "lenig" is, en helemaal top in zijn vel zit *LOL* Veel pelzier met je toppertje Lachen

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:34

Lijkt me super gaaf om een keer mee te maken!:)
Leuke foto's ook! maar het is altijd leuk om te horen dat je paardje lekker in zijn mooie bonte velletje zit!:D

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:39

wat leuk en helemaal om te horen dat hij zo lekker los is.
de 19e komt er eentje bij gam, hij heeft een tik in zijn nek en buigt slecht in op links Scheve mond

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 11:49

Je mag je topic maar een keer plaatsen en dit soort foto's horen gewoon op ITP.
Ik zet dit topic op slot. Verder reacties kunnen in dit topic viewtopic.php?f=53&t=665704&hilit=