Gezocht info over haf. hengsten: Weston, Strizzi en merrie..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hetlarixbos

Gezocht info over haf. hengsten: Weston, Strizzi en merrie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-06 10:57

Ik zoek meer informatie over de hengsten Weston en Strizzi van de Heksenketel. En over de merrie Daisy van de Heidepole.

Ik heb namelijk een haflingermerrie gekocht met deze (groot)ouders. En ben wel benieuwt hoe die eruit zien.

Larousch

Re: Gezocht info over haf. hengsten: Weston, Strizzi en merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 18:03

Strizzy is een hele lieve en super mooie hengst. Hij is niet zo groot maar met heel veel behang. HIj is van goede vrienden van mij, waar mijn eigen haflingertjes ook staan. Strizzy staat nu voor de dekdienst op stal groot prooyen in Middelburg. Op de site www.stalgrootprooyen.nl staan wel wat foto's van strizzy! Als je nog wat wil weten over strizzy en familie dan hoor ik het wel want zijn moeder, volle zus en nichtjes hebben wij ook nog op stal staan. succes met je zoektocht naar informatie!

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 13:31

Ik heb ook een haf van strizzi. Het is een onwijs lief dier maar ze heeft wel een sterke eigen wil. Ze kan mooi lopen als ze wil. Springen kan ze ook goed. Ik vind haar een erg fijn paard om mee te werken.

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-06 10:56

Bedankt voor jullie reactie's. Weet iemand nog meer?

Heleen2211

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 12:17

Heb je het al bij het stamboek geprobeerd? Het lijkt me dat ze je daar ook wel wat informatie kunnen geven. Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 13:03

Als iemand iets over strizzi wilt weten kan ik misschien ook helpen. Hij staat namelijk op dezelfde stal als waar mijn haflingermerrie staat!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 08:39

Larousch schreef:
Strizzy is een hele lieve en super mooie hengst. Hij is niet zo groot maar met heel veel behang. HIj is van goede vrienden van mij, waar mijn eigen haflingertjes ook staan. Strizzy staat nu voor de dekdienst op stal groot prooyen in Middelburg. Op de site www.stalgrootprooyen.nl staan wel wat foto's van strizzy! Als je nog wat wil weten over strizzy en familie dan hoor ik het wel want zijn moeder, volle zus en nichtjes hebben wij ook nog op stal staan. succes met je zoektocht naar informatie!

Zo, leeft Myrtle nog? Ik heb een halfbroertje van Strizzi gehad (zelfde moeder, hij heette Amaril van de Heksenketel). Ik heb nu een zoon van Strizzi, fijne pony!

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 13:31

Strizzi is de opa van Tosca. (mv)