centrale keuring

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

wupke

centrale keuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 11:06

Hier de uitslag dan van de keuring.

Ik was 's ochtend om 7 uur opstal lekker geboend.
De vorige eigenaar van Wupke zouden ook komen en Wup der manen knippen en supporten natuurlijk. Maar helaas die kwam niet wegens omstandigheden dus Wupje der manen zagen er met opstellen niet uit Bloos Hihihihi!!
Ik vond het wel goed gaan alleen met opstellen merkte ik dat Wupje der benen niet echt neerzette omdat ze met opstellen best wel druk was. Naar mijn idee gingen de stap en de draf wel goed Clown Maar helaas ik heb later van muur gehoord dat we de laagste punten van heel de keuring hadden!Maarja we waren wel lekker tiende van Nederland geworden met de 4 jarige merries zonder predicaten Haha! En ik mocht er al heen! En er was zo mooi moment zo 66 fjorden liepen daar in een slangenvolte achter elkaar en dat moment met zoveel prachtige fjorden en dat ik daar tussen mocht lopen vond ik geweldig En Wupke was trouwens echt super braaf bij de fotograaf toen ging ze eindelijkgoed staan met der benen oortjes naar voren en rustig Maarja al met al ben ik zooooo super trots op Wupje ze was voor haar doen superr rustig

Alleen er was en ding wat ik echt niet leuk vond
Wupke wil in een keer niet meer de trailer in. Echt dat is zo k*t
We hebben der met vier mannen de trailer in moeten duwen. Ik heb besloten dat ik gewoon meteen iemand laat komen die ons helpt met der trailerangst want nu is ze ook gewoon bang voor de trailer geworden. en dan kan ik er wel meeblijven lopen klooien enzo maar dat is ook geen doen.
Het is ook echt een maf paard af en toe

Maarja ik zit hier in iedergeval super trots en happy achter de comp!
Oja en ik wil Carla en Muur super bedanken, want die hebben mij ontzettend goed geholpen!

( oja en muur heeft later de manen van Wupje geknipt en ze wil het niet toegeven maar het is best mooi gelukt )

Bella

Re: centrale keuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:01

Het was inderdaad erg jammer Bernice dat haar manen niet geknipt waren!!

En die witte drukplekken? Die had ze in Emst nog niet toch? Ook jammer dat die er nu zitten, maarjaaa...In ieder geval top dat je tevreden bent over de dag. Daar gaat het toch allemaal om!!

Sja en die trailer op. Misschien was het een moment. Kan altijd gebeuren!! Vooral zelf niet te lief worden, want ze maken er gebruik van (hoe liever jij tegen je paard bent als ze de trailer NIET op wil, des te meer bevestig je haar dat haar manier van doen correct is! Hetzelfde als wanneer je bijvoorbeeld een klein kind wat jankt omdat ie wil wat niet mag, gaat troosten))!!!

Sparky10

Re: centrale keuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:17

gheghe hebben ze maar weergeluk gehad dat sparky dit jaar niet naar emst kwam daar hebben we vaak ook de handen vol aan om hem op de trailer te knallen , maar we hebben nu de ideale oplossing gewoon spetter overal mee naar toe nemen maar ja volgend jaar emst dus en een shetlander mini mee en sparks uiteraard dan zijn we weer van de partij dus bella wel komen hoor kind is zoohoo mooi slank nu he Haha!

en toch als jij tevreden bent is het goed hoor dan heb je het super gedaan op de CK
Ach gut