Ik was 's ochtend om 7 uur opstal lekker geboend.
De vorige eigenaar van Wupke zouden ook komen en Wup der manen knippen en supporten natuurlijk. Maar helaas die kwam niet wegens omstandigheden dus Wupje der manen zagen er met opstellen niet uit
Hihihihi!! Ik vond het wel goed gaan alleen met opstellen merkte ik dat Wupje der benen niet echt neerzette omdat ze met opstellen best wel druk was. Naar mijn idee gingen de stap en de draf wel goed
Maar helaas ik heb later van muur gehoord dat we de laagste punten van heel de keuring hadden!Maarja we waren wel lekker tiende van Nederland geworden met de 4 jarige merries zonder predicaten
En ik mocht er al heen! En er was zo mooi moment zo 66 fjorden liepen daar in een slangenvolte achter elkaar en dat moment met zoveel prachtige fjorden en dat ik daar tussen mocht lopen vond ik geweldig En Wupke was trouwens echt super braaf bij de fotograaf toen ging ze eindelijkgoed staan met der benen oortjes naar voren en rustig Maarja al met al ben ik zooooo super trots op Wupje ze was voor haar doen superr rustig Alleen er was en ding wat ik echt niet leuk vond
Wupke wil in een keer niet meer de trailer in. Echt dat is zo k*t
We hebben der met vier mannen de trailer in moeten duwen. Ik heb besloten dat ik gewoon meteen iemand laat komen die ons helpt met der trailerangst want nu is ze ook gewoon bang voor de trailer geworden. en dan kan ik er wel meeblijven lopen klooien enzo maar dat is ook geen doen.
Het is ook echt een maf paard af en toe
Maarja ik zit hier in iedergeval super trots en happy achter de comp!
Oja en ik wil Carla en Muur super bedanken, want die hebben mij ontzettend goed geholpen!
( oja en muur heeft later de manen van Wupje geknipt en ze wil het niet toegeven maar het is best mooi gelukt )