jaja, hij bestaat ook in het gewoon, maar vond alleen barok wel heel leuk, zodat je beter op de details bij bijv, de friezen gaat letten,
en nog steeds best veel mensen denken,
dat alle friezen hetzelfde zijn,en je geen verschil ziet.
nou, zouden jullie de waarde van mijn paard willen schatten?(A)
zet later pas zijn leeftijd erbij,dus eerst nog even gokken!
ben erg benieuwd!
je moett even de zinnen kopieren, en dan op internet klikken, dan in de balk zetten, lukt nog steeds niet om ze er goed op te zetten;)
C:\Documents and Settings\HP_Administrator\Mijn documenten\Fotos\Afbeelding\Afbeelding 177.jpg
C:\Documents and Settings\HP_Administrator\Mijn documenten\Fotos\Afbeelding\Afbeelding 181.jpg
C:\Documents and Settings\HP_Administrator\Mijn documenten\Fotos\Afbeelding\Afbeelding 191.jpg
C:\Documents and Settings\HP_Administrator\Mijn documenten\Fotos\Afbeelding\Afbeelding 200.jpg
C:\Documents and Settings\HP_Administrator\Mijn documenten\Fotos\Afbeelding\Afbeelding 210.jpg
C:\Documents and Settings\HP_Administrator\Mijn documenten\Fotos\Afbeelding\Afbeelding 225.jpg
C:\Documents and Settings\HP_Administrator\Mijn documenten\Fotos\Afbeelding\Afbeelding 147.jpg
C:\Documents and Settings\HP_Administrator\Mijn documenten\Fotos\prins\IM001561.JPG
dus doe een gok in de waarde!!;)
Laatst bijgewerkt door tottaly op 01-10-06 19:56, in het totaal 2 keer bewerkt