strandrit in Schoorl, het adres?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

suffie

strandrit in Schoorl, het adres?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-06 12:22

Wie kan mij helpen aan het adres van het vertrekpunt voor deze strandrit? Ik heb het vermoeden dat het vanaf manege Poelenburg in Schoorl is, maar kan dit nergens terugvinden op de site van de aangespannen Haflinger. Aangezien het voor mij toch een aardige rit met de auto zal worden, wil ik graag weten waar ik aan toe ben voordat ik mij vandaag opgeef. Bedankt alvast

sjorsie

Re: strandrit in Schoorl, het adres?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:31

suffie schreef:
Wie kan mij helpen aan het adres van het vertrekpunt voor deze strandrit? Ik heb het vermoeden dat het vanaf manege Poelenburg in Schoorl is, maar kan dit nergens terugvinden op de site van de aangespannen Haflinger. Aangezien het voor mij toch een aardige rit met de auto zal worden, wil ik graag weten waar ik aan toe ben voordat ik mij vandaag opgeef. Bedankt alvast

www.poelenburgh.nl dit is hun site Haha!

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-06 13:32

Sjorsie, weet je zeker dat ze vertrekken vanaf deze manege? Anders sta ik volgende week zaterdag bij het verkeerde startpunt Haha!
Bedankt in ieder geval voor je reactie!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:35

suffie schreef:
Sjorsie, weet je zeker dat ze vertrekken vanaf deze manege? Anders sta ik volgende week zaterdag bij het verkeerde startpunt Haha!
Bedankt in ieder geval voor je reactie!

dit is de enige manege in Schoorl die Poelenburg heet en hier vandaan worden meer buitenritten en strandritten georganiseerd omdat ze een mega parkeerplaats hebben

kayley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:19

ik wil hier ook mischien aan mee doen maar weet ook nog niet presies waar het is maar er is ook nog een ponyclub in schoorl dicht bij de duinen dus daar zou het ook kunnen zijn maar als ik meer weet zal ik het zeggen
groetjes lisa!!

kayley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 13:59

ik had gebeld en de start is in hargen