hoi allemaalik krijg heel mischien voor mijn verjaardag een hele lieve kleine shetlander die van manege waalzicht komt.
hij is 75 centimeter en heel erg lollig
eerst mocht ik hem wel hebben (van mijn moeder mijn vader wist het nog niet) maar nu zeuren ze over te weinig ruimte en dat hij een vriendje moet.
het is een mini shet en is wij hebben een plek waar hij kan staan van 10 bij 14 meter is dat genoeg en moethij echt een vriendje?
mijn pa dat dus voorstellen aan m'n moeder, die was zeker : néé, maar we mochten wel gaan kijken van haar (om me toch maar een gevoel te geven zogezegd) ik dus rijden, dat was een enorme flop (ik kwam van een shet, had een tijdje niet meer op een groot paard gereden) ( ze is 1M 67 ) dus mijn moeder, het gaat niet dus t'mag niet. Heb toen stiekem nog een afspraak gemaakt. Ben ik dus weer gegaan met m'n pa ( en m'n ma wist daar dus niets van )toen ging het echt stukken beter. dan hebben we onderhandeld over de prijs. En het mocht dus, ik kon haar stallen,.. we gingen dus bellen naar de fokkerij maar dan het laatste half uur zijn m'n moeder néé ik dus beginnen flippen, heb ik haar weer overhaald. En wie staat hier nu? M'n paardje 
Waarom niet dan? 
) zijn kudde dieren