[E][KWPN] Aidan (v. Randell STV)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tinne

[E][KWPN] Aidan (v. Randell STV)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 14:23

Ik was eigenlijk benieuwd wat de kenners hier van Aidan vinden qua exterieur. Op het moment is hij niet zo knap (echt naarling Clown ). Dus ik plaats foto's van hem op 3 dagen, 3 weken en 3 maanden oud.
Een standfoto van een veulen is niet makkelijk, dus ik heb maar de foto's uitgekozen waarop hij (denk ik) wel te beoordelen is.

Aidan is een Randell STV (Clavecimbel x Uniform). Mams is Ivanka (foto's profiel, afstamming onbekend).

3 dagen:
Afbeelding
Afbeelding

3 weken:
Afbeelding
Afbeelding

3 maanden:
Afbeelding
Afbeelding

Op deze foto is hij een maand of 5:
Afbeelding

Deze foto is van afgelopen week, ruim 1 jaar dus en echt naarling Clown
Afbeelding

Qua beweging lijkt hij mams wel te verbeteren. Ruime gangen. Ivanka draaft heel vlak, hij heeft er wat 'vering' in zitten (ik weet niet precies hoe dat heet, maar zo noem ik het maar). En hij heeft een mooie galop Ja .

Nou brand los, ik ben benieuwd!

VValar

Re: [E] Aidan (v. Randell STV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 14:25

Je foto's doen het niet

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 14:28

Hmm.. bij mij wel. Doen ze het bij jou nu ook of nog steeds niet?

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 14:44

bij mij wel

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 14:45

mooi paard

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:55

Precies wat je zegt: als jaarling ziet hij er niet uit, als veulen was hij veel knapper. Hij lijkt mij als veulen wel dezelfde rug als mams te hebben, had wat sterker gemogen. Op de laatste foto zie je het niet zo omdat hij zijn hoofd daar wat lager draagt.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 21:59

Haha, idd karijn.. Als veulen was hij véél knapper Knipoog. Ik mag toch hopen dat dat wel weer terugkomt... Maar goed, we wachten gewoon nog een paar jaar af. Hij hoeft ook geen perfect sportpaard te worden, als ik er later een leuk recreatiepaard aan heb, is het voor mij geweldig Lachen.

PERENBOOMPIE

Re: [E][KWPN] Aidan (v. Randell STV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 18:27

Nou meid je paardje ziet er goed uit ook als jaarling ziet ze er niet verkeerd uit,goed gebouwd en laat je niks wijs maken over de rug is namelijk niks mis mee zo te zien,maar ja er zijn altijd mensen die altijd een minpunt uit je paard willen halen terwijl er niks mis mee is en die hebben vaak zelf brandhout.Nou weet zeker dat jij daar straks een leuk sportpaardje aan hebt,goed bloed trouwens.Veel succes in de toekomst met je paardje OK dan!

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 16:31

@brutus11: doel je daar mee op mij aangezien ik tot nu toe de enige ben die iets heeft geschreven? Ik zeg niet dat de rug slecht is, ik vind alleen dat afgaande op de foto's als veulen, de rug mij wat sterker had mogen over komen. Verder helemaal niets mis mee, gewoon afwachten hoe hij er over 2 jaar uitziet als 3-jarige.

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 07:02

karijn schreef:
@brutus11: doel je daar mee op mij aangezien ik tot nu toe de enige ben die iets heeft geschreven? Ik zeg niet dat de rug slecht is, ik vind alleen dat afgaande op de foto's als veulen, de rug mij wat sterker had mogen over komen. Verder helemaal niets mis mee, gewoon afwachten hoe hij er over 2 jaar uitziet als 3-jarige.

hoe kun je het over een veulen nou over een sterke rug hebben,dat is het laatste wat bij een paard volgroeid is en zo te zien op de foto is ie mooi strak,geen holle rug en geen karperrug!!Dus wat jij daar nou weer aan ziet......??! Frusty

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 09:49

Bij welk stamboek is de Randell STV goedgekeurd?

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 13:05

petraaken schreef:
Bij welk stamboek is de Randell STV goedgekeurd?

AES

Bij Aidan heb ik overigens verder geen papieren. Zoals alles er nu uitziet blijft hij toch in mijn bezit en dan zijn papieren voor mij niet echt van grote waarde, vooral niet omdat moederskant toch leeg blijft Knipoog.

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 10:13

De rug is op zich niks mis mee, alleen wat karijn denk ik bedoeld, is dat de schoft wat weinig ontwikkeld is, en niet zo ver doorloopt.

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 11:54

Viennanova schreef:
De rug is op zich niks mis mee, alleen wat karijn denk ik bedoeld, is dat de schoft wat weinig ontwikkeld is, en niet zo ver doorloopt.

hoe kun je dat nou zien als zn hals zover naar voren uitstrekt,zal ie toch wat meer opwaartser moeten kijken?!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-06 17:52

Als ik hem vergelijk met de jaarlingen waar hij nu bij staat, dan is hij juist degene met de meeste schoft. Die van hem zie je echt zitten zegmaar, bij de andere 2 zie je het bijna niet. Of is dat niet wat je bedoelt? Bloos