Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Als ze naar Amerika geexporteerd worden zeker. Daar zie je hengsten die nog wel meer waard zijn...
Mazzel-meid schreef:20.000 is misschien overdreven, maar als je kijkt wat een goede Tinker bijvoorbeeld in Amerika opbrengt.... en in Ierland worden ze natuurlijk ook steeds duurder nu ze zo populair zijn.
Kan me voorstellen dat je er niet helemaal gerust op bent. Een paar maanden geleden had ik ook zoiets; ik was bij mijn Tinker, toen er een jongen/man op de fiets langsreed, en vervolgens omdraaide en allemaal vragen begon te stellen. Hoe oud ze was, en dat hij haar zo mooi vond etc.. En toen vroeg hij wat zulke paarden nou kostten enzo. Heel vaag. Ik heb ook een beetje ontwijkende antwoorden gegeven, vond het zo raar..
Heb wel eventjes m'n familie gewaarschuwd (daar staat mn merrie), maar gelukkig is er verder niks gebeurd. Was waarschijnlijk toch gewoon belangstelling ofzo...

snowdon schreef:Toevallig weet ik welke jongen Mazzel-meid bedoelt... en dat was echt een vage gast waarbij je die interesse niet zomaar verwacht
en juist daarom vond ik het zo raar.
dat vind ik wel raar Sokkebok schreef:Ik kan me voorstellen dat je niet gerust bent en een slot is idd niet verkeert natuurlijk, maar denk je dat een dief eerst een praatje gaat maken met degene waar hij iets gaat weghalen? Zou niet slim zijn toch? Maar je weet het natuurlijk nooit!
Citaat:Ieren zijn bijna altijd eng geloof ik ondertussen!
Er zit een hele grote sterke Ier naast mij op de bank!
Pas maar op!