Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Aleen al vanwege dat gouden laagje wat er blinkt.
Ik hoop dat hij erdoor komt. Dan ben ik je allereerste dekklant...ik heb nl ook pas een Deutsche Reitpony merrie gekocht, peperduur, in Dld. op een hele beste stoeterij waar ik voor mijn werk moest zijn. Ze is nu 3 jr. Jij mag haar zadelmak maken en ik wil haar gelijk laten dekken met of Djamai du Bois of deze "golden Dancer". Ik hoop echt dat hij er door komt.
Cristina schreef:Ohh..... die heb ik al goedgekeurd hoor!![]()
Aleen al vanwege dat gouden laagje wat er blinkt.
![]()
Ik hoop dat hij erdoor komt. Dan ben ik je allereerste dekklant...ik heb nl ook pas een Deutsche Reitpony merrie gekocht, peperduur, in Dld. op een hele beste stoeterij waar ik voor mijn werk moest zijn. Ze is nu 3 jr. Jij mag haar zadelmak maken en ik wil haar gelijk laten dekken met of Djamai du Bois of deze "golden Dancer". Ik hoop echt dat hij er door komt.
Kan je mij effe de gehele afstamming geven (mailen) Thanks![]()

Kom je niet zo vaak tegen ..een super mooie hengst met een super.. super papier erbij. Die eerste merrie heeft die dan al een veulen(bij jullie)? Mijn merrie stamt ook af van Golden Dancer, een palomino! Ik wilde eigenlijk "die vale" gebruiken om"die gouden"palominokleur te behouden. En hij past er wel mooi bij met zijn mooie voorbeen ! Verder heeft Djamai een luxe type en een prachtig exterieur, dat past denk wel op elke pony.Nu ik het karakter hoor van jou...."goudeerlijk" past dat helemaal goed.