wie heeft er een ponyhengst voor de nrps hengstenkeuring

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cristina

wie heeft er een ponyhengst voor de nrps hengstenkeuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 22:41

Ik ben benieuwd of er ook bokkers zijn die een (NRPS) ponyhengst voor de hengstenkeuring hebben dit najaar.

gomir

Re: wie heeft er een ponyhengst voor de nrps hengstenkeuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 10:55

-> F-AM

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 08:50

wij hebben wel een hengst voor aankomende HK

Don Carino du Bois
palomino met interessante afstamming Vork
uit een moeder met de hoogste Ibob ooit ! en 2 zussen die op jonge leeftijd al prestatiesport zijn.
en een EK goud vader,opa en daar weer een vader van die ook Internationaal succesvol was !

Afbeelding

Cristina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 20:45

Ohh..... die heb ik al goedgekeurd hoor! Pling Pling Aleen al vanwege dat gouden laagje wat er blinkt. Haha! Haha! Ik hoop dat hij erdoor komt. Dan ben ik je allereerste dekklant...ik heb nl ook pas een Deutsche Reitpony merrie gekocht, peperduur, in Dld. op een hele beste stoeterij waar ik voor mijn werk moest zijn. Ze is nu 3 jr. Jij mag haar zadelmak maken en ik wil haar gelijk laten dekken met of Djamai du Bois of deze "golden Dancer". Ik hoop echt dat hij er door komt.
Kan je mij effe de gehele afstamming geven (mailen) Thanks Pling Pling

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 08:47

Cristina schreef:
Ohh..... die heb ik al goedgekeurd hoor! Pling Pling Aleen al vanwege dat gouden laagje wat er blinkt. Haha! Haha! Ik hoop dat hij erdoor komt. Dan ben ik je allereerste dekklant...ik heb nl ook pas een Deutsche Reitpony merrie gekocht, peperduur, in Dld. op een hele beste stoeterij waar ik voor mijn werk moest zijn. Ze is nu 3 jr. Jij mag haar zadelmak maken en ik wil haar gelijk laten dekken met of Djamai du Bois of deze "golden Dancer". Ik hoop echt dat hij er door komt.
Kan je mij effe de gehele afstamming geven (mailen) Thanks Pling Pling

ik hooop het oook !!!! alleen de 1e dekklant voor Don Carino kan je niet zijn meer helaas...die is al geweest.
Wat voor merrie heb jij gekocht? en bij wie? afstamming? Ben wel benieuwd !!!

enneuhmmm... dekken met Djamai .... ik dacht dat jij dat "vale" kleurtje niets vond Vork
Of toch ook wel verliefd geworden op dat Voorjaars tintje met wildstrepen Haha!

Ik heb hier de afstamming van Don Carino du Bois
Afbeelding
De moeder Camyrah du Bois heeft inmiddels 2 prestatie-sport dochters, en heeft zelf de hoogste IBOB ooit behaald.
De vader Deinhard B had vorig jaar gouden Medaille op't EK, Dornik (v.v.) heeft is al meerdere keren EK kampioen geworden , Derano Gold (v.v.v) heeft ook succesvol FEI gereden.
Golden Dancer heeft ook meerdere gouden Medailles op het EK behaald,
Dancer heeft met Marlies v. Baalen ook in de EK gereden.

dus... volgens mij bestaat er bijna geen beter sportlijn....

Cristina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-06 20:54

Nou nou da's een hele mond vol zeg! Vingers aflikken Kom je niet zo vaak tegen ..een super mooie hengst met een super.. super papier erbij. Die eerste merrie heeft die dan al een veulen(bij jullie)? Mijn merrie stamt ook af van Golden Dancer, een palomino! Ik wilde eigenlijk "die vale" gebruiken om"die gouden"palominokleur te behouden. En hij past er wel mooi bij met zijn mooie voorbeen ! Verder heeft Djamai een luxe type en een prachtig exterieur, dat past denk wel op elke pony.Nu ik het karakter hoor van jou...."goudeerlijk" past dat helemaal goed. Haha! Haha! Haha!

Mijn pony is nog vrij groen en heeft alleen nog maar in het land gestaan, maar ze wordt steeds braver. Knipoog

Cristina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 22:16

Nou dan zal de spoeling dun zijn dit jaar op de NRPS hengstenkeuring. Nou ja althans van de Bokkers he. Haha!