Iemand iets gehoord over Valdez??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cerize

Iemand iets gehoord over Valdez??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 14:59

Weet iemand hoe het met de hengst Valdez is gesteld?? Hij wordt niet uitgebracht en ik geloof dat ze de Pavocup geannuleerd hebben. Iemand enig idee waarom???

kimberley12

Re: Iemand iets gehoord over Valdez??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 15:00

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, vind het zo'n stoere en mooie hengst. Ik geloof dat hij wel werd voorgesteld bij de hengstencompetities van de winter.

Cerize

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 15:34

Werd of wordt?? volgens mij heeft hij nog niets gelopen behalve de hengstenkeuring... wie weet meer???

missK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 15:35

Misschien even een mailtje naar stoeterij Broere?

hananya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 15:48

Ik houd dit topic even in de gaten. Ik ben hier ook wel benieuwd naar...

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 16:29

ik heb gehoord dat ze het rustig aan wouden gaan doen met broere valdez dus waarschijnlijk is hij daardoor zo weinig in de picture... Knipoog

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 18:00

Misschien doen ze het zo rustig aan met hem, omdat hij zoveel
gedekt heeft afgelopen zomer.

Basvdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 18:13

Pavo Cup is geen verplicht evenement voor de goedgekeurde hengsten.
Hengstencompetitie voor ggk hengsten vanaf 4 jaar en kent wél verplichte deelname. Deze winter heb je dus meermalen de kans de hengst aan het werk te zien...

Cerize

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-06 08:46

Ja? Heeft hij zoveel gedekt?? Waar haal je dat vandaan?
Maar goed, ik ga de hengstencompetitie van dit jaar zeker eens volgen als hij meedoet. Ik ben heel benieuwd....

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 09:01

Ik vind het goed dat ie blijkbaar de kans krijgt zich lekker te ontwikkelen. Op de presentatie in Den Bosch vond ik hem ook het fijnst voorgesteld van alle hengsten, misschien niet het spectaculairst, maar lekker achter de hand aan, vlot voor het been en los door het lijf. Kirsten was ook de enige die 'm daar tussendoor VWNW voorstelde ipv alleen maar spektakel liet zien Ja.

Nee hoor, niks mis mee, laat ze 'm maar lekker heel houden, want ik vind het een erg gave bok Cool

utjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 09:05

Remember schreef:
Ik vind het goed dat ie blijkbaar de kans krijgt zich lekker te ontwikkelen. Op de presentatie in Den Bosch vond ik hem ook het fijnst voorgesteld van alle hengsten, misschien niet het spectaculairst, maar lekker achter de hand aan, vlot voor het been en los door het lijf. Kirsten was ook de enige die 'm daar tussendoor VWNW voorstelde ipv alleen maar spektakel liet zien Ja.

Nee hoor, niks mis mee, laat ze 'm maar lekker heel houden, want ik vind het een erg gave bok Cool

Ik ben het daar helemaal mee eens, op de hengstenshow stelde ze hem ook zo ontspannen voor.Super!

Cerize

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-06 09:14

Ja lijkt mij ook verstandig, aangezien het volgens het keuringsrapport een speelse hengst is. Volgens het KWPN bedoelden ze daarmee een jonge hengst, een beetje ondeugend. Het lijkt mij ook alleen maar goed dat er niet teveel druk opgezet wordt. Ook is hij nogal uit de kluiten, dus fijn dat ze het rustig aan doet. Ik was alleen nieuwsgierig of ik misschien iets gemist had.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 10:18

Pff, mag die hengst!??! Jeetje, ten eerste heeft hij een zeer zware zomer achter de rug en het seizoen is het er ook niet naar. Laat dat jonge beestje even op adem komen. Hij zal volgend jaar genoeg aan de bak moeten!

hananya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 10:57

[quote="Sammie" Pff, mag die hengst!??! Jeetje, ten eerste heeft hij een zeer zware zomer achter de rug en het seizoen is het er ook niet naar. Laat dat jonge beestje even op adem komen. Hij zal volgend jaar genoeg aan de bak moeten!
[/quote]

Als je nu eerst even het topic door gaat lezen in plaats van direct hoog van de toren te blazen...
Er wordt hier allesbehalve kreitiek gegeven. Eerder zelfs lof over hoe er met de hengst wordt om gegaan. Ook door de TS. Ik vraag mij dus ernstig af of zo'n verontwaardige reactie als de jouwe hier wel op z'n plaats is...

Verder deed de hengst tijdens de presentatie inderdaad nog erg speels aan. Er stonden laatst hier foto's van de training van de hengst op HAW. dat zag er goed uit!

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 11:15

Weet iemand ook in welk topic de foto's van Valdez stonde?
Kan ze namelijk niet meer terugvinden.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 11:20

hananya schreef:
Ook door de TS. Ik vraag mij dus ernstig af of zo'n verontwaardige reactie als de jouwe hier wel op z'n plaats is...

Teneerste ben ik niet verontwaardigd. Ten tweede gaat het mij om de eerste post van ts, waar ik geen lof in zie.

hananya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 12:01

Cerize schreef:
Ja lijkt mij ook verstandig, aangezien het volgens het keuringsrapport een speelse hengst is. Volgens het KWPN bedoelden ze daarmee een jonge hengst, een beetje ondeugend. Het lijkt mij ook alleen maar goed dat er niet teveel druk opgezet wordt. Ook is hij nogal uit de kluiten, dus fijn dat ze het rustig aan doet. Ik was alleen nieuwsgierig of ik misschien iets gemist had.

Dat zeg ik... Dan had je even moeten doorlezen, want de post boven die van jou zegt ze het bovenstaande...

Cerize

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-06 12:25

Kritiek wil ik zeker niet geven. Ik ben er van overtuigd dat een Broere en Beckers goed weten wat ze aan het doen zijn. Ik was alleen nieuwsgierig, misschien had ik wat gemist. Ik heb trouwens mijn merrie laten dekken door Valdez dus ik (persoonlijk) ga er sowieso vanuit dat we hier te maken hebben met een topper. Wel grappig Hananya, heb ff je site bekeken. Mijn merrie is hannoveraans (Airport x Matcho), hebben jullie ook gedekt met Valdez of willen jullie dat gaan doen, aangezien je geinteresseerd bent in dit topic??

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 12:27

hananya dat heb ik gelezen. Dromen en wederom zeg ik dus het ging mij om de eerste post ...

erg offtopic allemaal..

hananya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 12:43

Sammie schreef:
hananya dat heb ik gelezen. Dromen en wederom zeg ik dus het ging mij om de eerste post ...

erg offtopic allemaal..

Waarom dan nog posten op die eerste post als je inmiddels al gelezen had dat de TS het niet zo bedoelde! Beetje onzinnig... Gaaaap

Maar goed, Ik wil inderdaad misschien wel dekken met Valdez. Ik heb een tijdje een merrie gereden die uit dezelfde merrielijn komt als deze hengst. Dat was ook wel een fijne merrie...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 12:52

Staat er toch duidelijk waarom ik daar zo op reageerde Slapen

Overigs blaas ik helemaal niet hoog van de toren. Ik zeg het gewoon. ts hoeft zich niet aangevallen te voelen en jij hoeft er niet zo over door te zagen. Doei, doei

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 12:55

Moderatoropmerking:
Dames, rustig aan. Is niet voor goed voor jullie bloeddruk om je zo druk te maken. Knipoog

hananya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 13:04

Sjoert schreef:
Dames, rustig aan. Is niet voor goed voor jullie bloeddruk om je zo druk te maken. Knipoog

Haha! Haha! Haha!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 14:10

kimberley12 schreef:
Weet iemand ook in welk topic de foto's van Valdez stonde?
Kan ze namelijk niet meer terugvinden.

sannah hier op bokt heeft in dr profiel een link van de foto's/
kijk eens in haar profiel en klik op de link Knipoog

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 21:58

De foto's staan ook op mijn website.

De eerste posts hier komen mij ook wat negatief over, maar het valt gelukkig mee.
Reken maar dat Broere voorzichtig is met zijn hengsten.