Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Remember schreef:Ik vind het goed dat ie blijkbaar de kans krijgt zich lekker te ontwikkelen. Op de presentatie in Den Bosch vond ik hem ook het fijnst voorgesteld van alle hengsten, misschien niet het spectaculairst, maar lekker achter de hand aan, vlot voor het been en los door het lijf. Kirsten was ook de enige die 'm daar tussendoor VWNW voorstelde ipv alleen maar spektakel liet zien.
Nee hoor, niks mis mee, laat ze 'm maar lekker heel houden, want ik vind het een erg gave bok
hananya schreef:Ook door de TS. Ik vraag mij dus ernstig af of zo'n verontwaardige reactie als de jouwe hier wel op z'n plaats is...
Cerize schreef:Ja lijkt mij ook verstandig, aangezien het volgens het keuringsrapport een speelse hengst is. Volgens het KWPN bedoelden ze daarmee een jonge hengst, een beetje ondeugend. Het lijkt mij ook alleen maar goed dat er niet teveel druk opgezet wordt. Ook is hij nogal uit de kluiten, dus fijn dat ze het rustig aan doet. Ik was alleen nieuwsgierig of ik misschien iets gemist had.
en wederom zeg ik dus het ging mij om de eerste post ...Sammie schreef:hananya dat heb ik gelezen.en wederom zeg ik dus het ging mij om de eerste post ...
erg offtopic allemaal..

Sjoert schreef:Dames, rustig aan. Is niet voor goed voor jullie bloeddruk om je zo druk te maken.
kimberley12 schreef:Weet iemand ook in welk topic de foto's van Valdez stonde?
Kan ze namelijk niet meer terugvinden.