Ik zoek de afkomst van mijn paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xIngex

Ik zoek de afkomst van mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 13:41

Hey hey

Ik heb een paardje die nu 5 jaar is en ze heeft geen papieren. Ik zou graag willen weten wie haar vader en moeder is. Wij denken dat er arabier in zit, altans dat zeggen de andere ook. Ze heeft de kenmerken van een arabier, dus we zijn er bijna zeker van. Toch zou ik gewoon zekerheid willen hebben over welk bloed er in haar zit enzo.Ook zou ik graag willen weten waar ze geboren is etc.etc.Ze heeft zelfs al een veulen gehad en we denken dat ze die heeft gehad met 2 jaar. Die zou ik ook graag een keer willen zien. Ik heb het al een keer op marktplaats gezet, maar er is niks uitgekomen. Alleen ik zou niet weten waar ik nu zou moeten beginnen met zoeken. Weet iemand hoe ik dat moet aanpakken? Pling

CarinaR

Re: Ik zoek de afkomst van mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 13:42

is ze niet gechipt? misschien kan je via dat nummer iets te weten komen

xIngex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 13:43

Ze is gechipt, maar dat hebben wij zelf moeten doen

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 13:45

Moet je die mensen bellen van wie je hem gekocht heb? Ik heb ook een hele zoekactie gehouwen maar mijne was wel gechipt

haola

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 15:34

JorisDy schreef:
Moet je die mensen bellen van wie je hem gekocht heb? Ik heb ook een hele zoekactie gehouwen maar mijne was wel gechipt

Wat deed je toen? Mijn pony heeft 2 chips, 1 hebben wij er in laten zetten, we wisten niet dat er al een in zat. Kan ik nu iets met dat chipnummer, ik wil graag wat meer weten over de pony van de oude eigenaar...