[TI] Uitslag Keuring beverwijk met Pallieter!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

A_Pallieter

Uitslag Keuring beverwijk met Pallieter!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 20:33

Vandaag was het eindelijk zover, pallieter zijn eerste keuring.
Gister is hij door mijn moeder, en stalgenoten helemaal gewassen en verwend, omdat ik moest werken kon ik hier helaas niet bij zijn. Vanochtend om 9 uur waren we alweer op stal om nog wat vlekken wag te poetsen en ze lekker te verwennen. Rond half 11 de trailer op wat zonder moeite ging en vertrekken maar! Onderweg hebben we af en toe, een bond gehoord maar niets ernstigs we hadden alleen verwacht dat hij er wel degelijk nat uit zou komen, maar integendeel hij was helemaal droog, en stond echt te kijken van zo, gaan we nog een rondje?

Daar aangekomen moesten eerst de 2 andere merries die we mee hadden, waaronder zijn moeder voordat we eindelijk aan de beurt waren.
Pallieter gedroeg zich echt keurig tijdens de keuring, liet mooi zijn gangen zien en heeft geen pas verkeerd gedaan! We waren als laatste van de groep geplaats, de voorgaande waren dan ook allemaal eerste en 1 2e premie, ook Pallieter heeft een 2e premie met maar liefst 141 punten gehaald! Ik was erg trots op hem omdat we dit zeker niet hadden verwacht, dit omdat hij geen sokken heeft. Gelukkig heeft de rest zijn punten opgekrikt, ook zijn karakter zal daar wel in me hebben gespeeld.
Het mooiste was nog dat tijdens de ereronde, de meeste veulens alleen maar rende, stijgerde etc en pallieter hobbelde rustig door de bak naast zijn moeder hij was echt meer dan super braaf! Hier nog wat fotos van vandaag!

hier nog 1 van gister net gwassen,
Afbeelding

hier onze troep
http://img236.imageshack.us/img236/2610 ... 012qs4.jpg

Onze groep, allemaal met t'shirt van stal, en eigen paard voorop!
http://img236.imageshack.us/img236/7965 ... 032zn5.jpg

En pallieter met roset, en natuurlijk ik erbij met een super trotse uitdrukking!
Afbeelding

Van de keuring zelf zijn helaas echt alle fotos mislukt! dus als er iemand toevallig foto's heeft gemaakt Vork naja we zorgen voor de volgende keuring dat er een betere camara aanwezig is!
En nog een keer, ik ben echt super trots op de kleine(ondertussen grote) man!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-09-06 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max 2 foto's.

desillies

Re: Uitslag Keuring beverwijk met Pallieter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:39

gefeliciteerd!
goed gedaan van Pallieter,zich keurig gedragen tijden de reis en de keuring!
Van harte met je behaalde premie...

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 20:43

Dank je wel:)
Ik was echt super trots, hij heeft nergens wat van gemaakt!

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 22:05

onwijs trots op hem hij is echt bomproef volgens marjolein en ook terug op de trailer geen punt ook zijn moeder niet hop erin en hop eruit hij heeft het goed gedaan

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 22:12

gefeliciteerd, ik liep net voor je geloof ik, met een ryon veulen die aardig liep te klooien.

Heb je pics van de vader? Ik ben erg benieuwd!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 22:14

ik heb foto´s van zijn vader ja, zal even wat voor je zoeken!
uhm, ik heb inderdaad wat klooiende veulens gezien gnagna, die van mij heeft 1 trap uitgedeeld, en dat is hem even verteld dat dat niet de bedoeling was daarna niet meer gelukkig.

Ik ga even wat fotos zoeken!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 22:17

Dit is zijn vader, helaas word hij geruind en verkocht omdat hij niet goed genoeg is voor de dekdienst, Maar als je goed kijk zie je toch dat hij veel op zijn vader lijkt, kijk maar eens naar het neusje! Hij heeft ook nog een half broer, tevens een driekleur en ook net als pallieter het karakter van zijn vader, meer dan braaf!

Afbeelding

Neusje pallieter:
Afbeelding

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 05:28

gefeliciteerd hoor, pallieter is een erg leuk heulen, paps is ook niet mis hoor.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 08:45

Dank je wel:)
Ne paps is inderdaad niet mis, en ook nog eens een hele grote schat! Alleen jammer dat ze hem gaan verkopen, en waarschijnlijk ook ruinen

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 16:08

Ook gefeliciteerd met Pallieter. Het is een lekker ding hoor *LOL* En wat hebben jullie allemaal meegesleept zeg Verward hihihi jullie hebben een hele volksverhuizing gehouden Knipoog

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 16:12

haha ja, we hadden 3 paarden mee, en dus ook voor 3 paarden een zweetdeken mocht het weer omslaan. of gekke dingen gebeuren in de trailer. We hadden behoorlijk wat poetsspullen mee, en een hoop overbodige dingen haha.
Ja pallieter is echt een lekker ding, ik ging de dag na de keuring bij hem langs, en was hij Helemaal zwart!

Hij vond het ook niet meer zo gezellig om alleen met zijn moeder en de andere merrie met veulen te staan, daar waren de moeders het mee eens. En nu hebben ze zichzelf bij de kudden gevoegt en de draadjes gesloopt. De kudde is er heerlijk rustig onder dus ze blijven lekker staan! Ze doen het goed zo haha