Ik hoor erbij!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Ik hoor erbij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 17:57

Sinds gisteren loopt er een 3jarige fjord in mijn weiland. En ben nu al helemaal dol op der. Ze is 3 jaar, drachtig van Timor en kent nog helemaal niks. Ze is nu ongeveer 1.40m en zal nog ietsje groeien. Paps is Ronnie en mams heet Tamara en stamt af van Gardar. Ze is zo'n schatje (en heel mini naast mn tinker) Ben echt helemaal verliefd. Zo zoet is ze tot nu toe, ze wil zich niet altijd laten pakken (in de wei lopen is leuker) maar als je der eenmaal hebt, loopt ze overal mee naartoe, trekkers zijn nog wel eng maar dat went vanzelf. Echt heb zo'n zin om er mee aan de slag te gaan. En dan zo ook nog een veulenbollie dat er uit komt rollen, kom voorlopig niet van mn roze wolk af.

LovingTweety

Re: Ik hoor erbij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:00

Leuk!! Nog een fjordeneigenaresse erbij!

Ik wist niet eens dat dit gedeelte bestond Bloos! Heb zelf ook sinds een maand een fjord.

Tari2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:10

Gefeliciteerd!! Lekker blijven zitten hoor op die fijne roze wolk! Haha!

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:36

Gefeliciteerd!

Wat leuk, een Ronnie en ook nog drachtig van Timor. Hoe heet de merrie?

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 19:35

Zwanet, ze komt bij van den berg vandaan, ik heb haar van de vrouw gekocht die voor hem de paarden beleerd.

Siria

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 20:48

gefeliciteerd dan met je fjorden aanwinst Knipoog en lekker van fjordje blijve genieten op roze wolk natuurlijk Clown

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:17

Marjolein schreef:
Zwanet, ze komt bij van den berg vandaan, ik heb haar van de vrouw gekocht die voor hem de paarden beleerd.

Heee heb jij Zwanet gekocht van Trudy?? Dacht dat Trudy er zelf mee aan de slag ging joh, maar veel succes met r Knipoog
Het is niet de aller makkelijkste vind ik, maargoed, we hebben er hier ook niet heel veel mee gedaan! Na haar te pakken krijgen in de bak (heb nog nooit fjord gezien die zo weinig om eten gaf of zo snel was in het niet laten pakken) had ik de lol er wel weer af eigenlijk.
Verder haalt ze die 1,40 m? Weet wel dat ze maar erg klein ding bleef hier. Waar ze ook stond, wat er ook in ging....laatbloeiertje misschien?
Wel leuk dat ze een plekje gevonden heeft!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 09:26

LovingTweety schreef:
Leuk!! Nog een fjordeneigenaresse erbij!

Ik wist niet eens dat dit gedeelte bestond Bloos! Heb zelf ook sinds een maand een fjord.

eef toch!! foei!! Tong uitsteken

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Laat je snel fotos zien? Lachen

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 09:40

Gefeliciteerd met je dubbele aanwinst. Hoewel de 2de nog op zich laat wachten dan. Veel plezier met Zwanet!