wie heeft er hier ook een afstammeling van de hengst gradus(fries)? en heb je daar ook een foto van? ik heb zelf een ruin ervan gradus is zn papa en ben benieuwd naar de karakters van de andere paarden en het uiterlijk.groetjess
wij hebben dit jaar ook een Gradus hengstveulen gehad.. alleen 2 maanden na de geboorte overleed de moeder. Daarna is het veulen naar een familie gegaan die voor m' wilde zorgen over 2 weken gaan we weer even kijken
gradus rijdt bij ons op de club, gewoon tussen de merries in, en ook wel in tuig, naast een andere hengst. het is een gewillige hengst, met een goed karakter, over de nakomelingen kan ik je niet veel vertellen.
vinden jullie ook dat gradus een lief hoofdheeft. vindzelf dat hij een heelmooi hoofdje heeft mijn fries heeft precies hetzelfde koppie(zie profiel) hij heeft een heel allert begrijpelijk hoofd en heellief aanprekend.
Ik heb ook een afstammeling van Gradus.. hij heet Gijs fan Popke en is van 8 mei 2002 en ruin! Super paard met super karakter... beauty om te zien. We rijden er nu ruim een jaar op en dat gaat steeds beter. Ik ben heel erg trots op hem!