Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)

Rosa_ schreef:Eergister nog 1.20, maar dat doe ik niet vaak. Vind dat zooo eng. Maar als je erover heen bent, dan geeft het toch zo'n kick. (In mijn onderschrift staat aanklikbaar Beer en daar staat ook mooie springfoto)
, dat zou ik nie zo gauw doen denk
Marigold schreef:maar vinden jullie nou eigenlijk dat fjorden te zwaar gebouwd zijn om te springen, of juist dat ze sterk genmoeg zijn om te springen?
ik weet nooit goed hoe ik dat moet inschatten, ik bedoel ze zijn wel erg sterk in de benen lijkt me toch?
dus ja was mssn ook wel iets te hoog voor vndg
Siria schreef:Marigold schreef:maar vinden jullie nou eigenlijk dat fjorden te zwaar gebouwd zijn om te springen, of juist dat ze sterk genmoeg zijn om te springen?
ik weet nooit goed hoe ik dat moet inschatten, ik bedoel ze zijn wel erg sterk in de benen lijkt me toch?
maar wat ik hier lees klink besgoe![]()
Rosa_ schreef:Eergister nog 1.20, maar dat doe ik niet vaak. Vind dat zooo eng. Maar als je erover heen bent, dan geeft het toch zo'n kick. (In mijn onderschrift staat aanklikbaar Beer en daar staat ook mooie springfoto)
protonja schreef:Ik heb de foto's uit haar profiel ook bekeken, maar kan er nou zo snel niets levensgevaarlijks aan vinden. Ruiter zit er correct op (met cap), pony heeft een goede techniek, niets aan de hand hoor.dat vind ik nou levensgevaarlijk(heb t over de foto), en dan vooral met een fjord. maar goed is je eigen keus.
, boeit het r niet dat ze dr benen wat hoger moet optillen) Maar ook Sas moet de echte lol in het springen nog even vinden, binnenkort maar eens met zn tween over de hindernis en dan wedstrijdjes doen....dan gok ik dat ze het heel snel heel leuk vind, Sas kennende!
vrij heb ik haar eens 1.15 laten springen (zat ze wel bijna aan haar maximum)
protonja schreef:Rosa_ schreef:Eergister nog 1.20, maar dat doe ik niet vaak. Vind dat zooo eng. Maar als je erover heen bent, dan geeft het toch zo'n kick. (In mijn onderschrift staat aanklikbaar Beer en daar staat ook mooie springfoto)
dat vind ik nou levensgevaarlijk(heb t over de foto), en dan vooral met een fjord. maar goed is je eigen keus.