luister nou alsjeblieft even, ik heb nu al 2 topics geopent, en bij allbij is die opslot gezet ofso. voordat ik kon reageren op de mensen die denken dat djee niet van mij is.
melissa09 doet zich voor als mij, en doet net of Djee ( mijn pony ) van haar is.
dit is haar topic die ze heeft geplaatst.
viewtopic.php?f=10&t=656833
maar dat ben ik dus op de foto's, en "dilange" heet djee!
ik kan het bewijzen dat ik dat echt ben. je mag bij me thuis komen kijken, want hij staat hier op stal. en ik heb volgende week zaterdag 30 september in bargeroosterveld m'n eerste binnen wedstrijd, dan kan je komen kijken als je me echt niet geloofd! Want dan staat mijn naam, en de naam van m'n pony toch ook op mijn coupon. Dus ik hoop dat jullie nu echt geloven dat djee van mij is, en niet Dilange van melissa09. ik zou het ook fijn vinden als ze niet direkt deze topic ook op slot zetten dat ik geen berichtje meer terug kan doen.
en de reden dat ik het bij de fjorden heb gezet is dat djee 3 kwart arabier met een kwart fjord is.
Het is echt een schatje!
ik hoop nu echt dat jullie mij gelofen!
Groetjes Cherel!
Wat een vaag gedoe... 

). Ik moet wel zeggen dat d'r ook iemand is die geregeld foto's van mijn paard gebruikt om mee te pronken als zijnde haar supergeweldige paard, alleen zij komt zowiezo niet zo heel geloofwaardig over dus daar heb ik dan ook weer geluk mee.
De mods zijn aan het overleggen en daarom gaat het topic opslot, zodat mensen niet gaan speculeren en conclusies trekken. Dus je kunt je rustig houden, we geloven je echt wel. Ik gok dat dit topic ook weer dicht gaat...
die Melissa is echt triest, dat ze met jou Djee gaat lopen 'pronken'.. Ze weet niet eens met hoeveel punten je een winstpunt verdient terwijl ze 'beweert' Z2 te rijden, nou dan klopt er toch echt iets niet! Ik vind dat Djee echt een leuk paard is!Ziet er ook goed uit terwijl je hem berijdt !
Groetjes,
Zo'n penny verraad zich snel genoeg als je haar tegenkomt!