tja laten scannen nee doe ik niet hoor, ik zie echt een verandering in gedrag doen en laten, ik zag het al even aankomen,
en tja het kan raak zijn met Lonan, joost mag weten hoe vaak hij haar al gedekt heeft.
Ik ga niet meer naar Bram, ten eerste washet moeilijk drachtig worden, ten tweede ik heb geen zin om weer elke 3 weken 2 uur heen en terug te gaan, het heeft me dit jaar al aardig opgeslokt, geen zin in volgendjaar, ten 2de heeft het me nu al 600 euro bij elkaar gekost en dat vind ik wel genoeg, lonan kost niets< geen reiskosten meer geen gesleep meer enz
en dan erbij, ze is zelf echt gek op Lonan, van Biggels moet ze niets weten, maar Biggels weet dondersgoed dat ze hengstig is, alleen mag alleen Lonan zich uitleven,
Ze staat nu thuis en zal niet meer gedekt worden, mocht het nu toch raak zijn door lonan naja dan zie ik het maar als moeten zijn, we kunnen wel genoeg buitenstaan bieden, eigelijk continu maar het is niet echt mijn idee, ik hoop dus dat het nu niet gelukt is en dan gaan we volgend jaar in april beginnen,
Lonan had ik dit jaar niet genomen, ook omdat ik niet wou dat Hij en Biggels ruzie gingen krijgen, maar tot nu toe zijn ze nog dikke vrienden, zelfs met een hengstige merrie in de buurt, Lonan is dan ook heel sociaal, en ik ben benst benieuwd wat hij doorgeeft.