Die staart wilde echt niet wit worden bleef maar geel aan de onderkant, wel achter gekomen dat talkpoeder heel erg goed helpt!!
Ben nu wel heel erg

om stipt 9 uur waren we er, nadat we al om half 8 op de manege bezig waren met alles klaar zetten, en heb ik mijn binkie aangemeld en het startnummer opgehaald nr 83 had Woestein.
daarna natuurlijk ook wel wat stressen maarja dat hoort erbij.
eindelijk mochten we, ff vantevoren gelongeerd, komen....hij was een

daarna nog even op de trailer gezet om te gaan shoppen bij het winkeltje van Dekema om daarna voor te gaan berijden voor het bestgaand.
tijdje los gereden, en hij ging echt super!!, om daarna de concurentie te gaan bezichtigen.

De meeste reden wel netjes en waren braaf, toen moest groep 2 en daar zaten Toppertje en ik in hij deed het heel erg goed en sprong netjes in de goede galop aan, was echt tevreden over hem want 3 jaar is tenslotte nog maar 3 jaar.

Mochten niet overrijden maar dat komt nog wel een keer, de beloning voor ons was in volle galop richting trailer met lange teugels!!
Woestein vond dat heerlijk.

We hebben ook 2 dames ontmoet van hierzo: Minkieboy en judibo met Donja wat een leuk beesie moeten trouwens zelf maar ff ook een verslagje schrijven!!
Was echt leuk!!Zodra de foto's klaar zijn zet ik ze natuurlijk gelijk hier neer, heb gewoon een fototoestel dus kan ze niet downloaden dus dat wordt nog ff een weekje wachten

Maar dit was mijn verslagje voor nu en zodra er iets weer te binnen schiet dan zet ik het wel neer!
(of 1 van de anderen)
Oja hij is ook nog gechipt.
Groetjes Angenita