Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

net als wijken, had ik nog nooit gedaan omdat het niet lukte, maar nu lukte het al met een beetje been en een gewichtshulp!!!
jammer dat ik mn oma niet over kon halen om een foto te maken

Faniek schreef:Kijk naar dat geweldige hafje in Ermelo die Z liep! Kort gedrongen, ouder type, kort dik nekje en wat kon dat beestje lopen geweldig!
Om precies te zijn deze haflinger. Ik was echt totally weg van het beestje geweldig
Naar mijn mening is het ook een stuk ontspannenheid en natuurlijk kan ook een paard stijf zijn. Want elk paard zonder medische problemen kan nagevelijk lopen met een los teugeltje
Faniek schreef:Kijk naar dat geweldige hafje in Ermelo die Z liep! Kort gedrongen, ouder type, kort dik nekje en wat kon dat beestje lopen geweldig!
Om precies te zijn deze haflinger. Ik was echt totally weg van het beestje geweldig
Naar mijn mening is het ook een stuk ontspannenheid en natuurlijk kan ook een paard stijf zijn. Want elk paard zonder medische problemen kan nagevelijk lopen met een los teugeltje
Wel vond ik ajax van toepie (die is ook niet heel groot oid!) super lopen...
ACSM schreef:Ik zag een klein gedrongen haflinger in het Z lopen (dacht dat ze bij de pony's reed en die van de foto niet ivm hoedje) maar die reed een middendraf, geweldig!! Op dat moment was ik aan het voorlezen, dus heb niet alles kunnen zien...
Want bij de proef had ze een cap op en bij de act dit hoedje. Heb ook foto's van de proef.