vraagje i.b.o.p. friese merrie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

priscilla

vraagje i.b.o.p. friese merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 20:40

D eigenaar van de friesen waar ik nu rij gaat donderag naar de ibop en vroeg mij mee te gaan voor de merrie omdat ik haar momenteel weer even af en toe rij.. nu is mijn vraag is die ibop onder het zadel of niet? En wat wordt er zoal gevraagd van de merrie?

priscilla

Re: vraagje i.b.o.p. friese merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 08:06

jammer dat niemand mij verder kon helpen heb het maar even na gevraagd aan hem wat er nu precies de bedoeling is.. ik ga vanavond dus naar trea mulder zijn rijdt tietse en zij kijkt of de merrie het aan kan! en als zij denkt dat ze het kan moet ik extra hard trainen met haar!!

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 11:46

Hoezo extra hard trainen?!
Je moet gewoon zorgen dat je je paard in sportconditie hebt...

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 20:40

extra hard omdat ze er anders 9 december al voor moest maar dat gaan we dus niet halen..ze is net 4 maandjes onder zdael en trea wou dat ze iets apart neerzette en dat lukt niet in deze korte tijd dus op naar de volgende ibop

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 16:08

Okee. Maar dan zou ik mezelf afvragen of ik het paard wel zelf voor wil brengen. Als zo'n merrie het in zich heeft om daar echt goed in de punten te lopen zou ik er alles aan doen om er ook echt een hele handige ruiter op te hebben die het paard op zn best voorstelt.