Ik heb Lizzy vandaag laten scannen en ze is helaas niet drachtig. Ik had al zo'n vermoeden want de laatste keer was ze zich ontzettend aan het uitsloven voor een ruin en gek aan het gillen.
Hoe gaat het nu verder? Er zit nu wel een heel groot ei, had de DA gezien, maar hij vond het wel erg laat in het seizoen. Verder vind ik het ook moeilijk om haar weer weg te brengen.
De DA stelde voor om haar in het voorjaar weer te laten dekken, als ze dan weer niet drachtig wordt, dan neemt hij een slijmvliesmonster.
Het scannen ging dit keer erg goed trouwens, geen praam, geen voet omhoog, gewoon normaal staan met wat eten. Ik was supertrots op haar.
Ik vind het wel heel erg, maar op de 1 of andere manier, had ik het wel verwacht. Ik denk dat ik toch maar ga wachten tot het voorjaar, er is zoveel met haar "geklooid" de laatste tijd en heen en weer gezeuld, dat het wel lekker voor haar is om gewoon even lekker in de wei rond te banjeren en af en toe bereden te worden...

en eerst verder gaan met kennis maken en vertrouwen opbouwen.
Ik was nu al zo blij dat het scannen normaal ging, dus geen 4 man eromheen om haar in bedwang te houden. Gewoon alleen ik en de DA. Ze stond gewoon lekker te kijken en te eten en af en toe die neus in mn armen te duwen. dat gaf me al een speciaal gevoel, dus die band wordt nu alleen maar sterker. Dus daar wil ik zeker wel aan werken.