ga wss goed leren tolten!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

ga wss goed leren tolten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 21:11

Was bij onze club vandaag rassendefilé vanwege 75 jaar bestaan.

Had 's morgens al de NRPS-ers moeten voorbrengen, daarna staan kijken bij anderen.
Liep op gegeven moment naar buiten omdat was gevraagd of ik met de slotronde (kwamen alle rassen nog 1x terug) wilde helpen met de shetjes. Was toch niet nodig dus ging even met ethyl (ijslander die in vakantie paar keer gereden had) kroelen. Rob (eigenaar) had last van rug en vroeg of ik niet even over wilde nemen, dus ik ging even op. Opeens riep rob dat hij even ging eten, terwijl hij zo de slotronde zou moeten rijden, zei hij dat ik maar moest doen. Dus in mijn monsterkleren, gympen en een cap die 4 maten te groot was de bak in op een ijslander, iedereen stond mij raar aan te kijken, niet normaal! Wel ging tolten best lekker, alleen de bos bloemen die we kregen vond ie beetje eng. Toen naar buiten wilde rijden, moest van ringmeester bloemen afgeven en nog een ronde rijden, en dan echt laten gaan. Ging echt goed toen!
Naderhand zei rob dat hij paar keer goed wilde gaan lessen en dat ik dan ook mee moest doen, cadeautje van hem omdat hij vond dat ik super gedaan had en zo snel had leren tolten dat ik eens echt goede les moest krijgen. Echt zo gaaf!!
Heel veel reacties gehad van mensen van de club achteraf, vonden echt leuk om mij als dressuurmuts eens op een ijslander te zien. Ook aantal die zeiden dat bij mij beter deed als bij rob zelf
Bloos

Aradis

Re: ga wss goed leren tolten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 18:06

Haha hardstikke leuk mann Lachen
en ,, IJslanders zijn gewoon leuker he (A) Vork