[TI] oo eindelijk eindelijk eindelijk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RoosG

oo eindelijk eindelijk eindelijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 19:07

Hoi hoi,
Ik heb vandaag iets leuks mee gemaakt joh, ik zal het even uit leggen.
Ik had vandaag mijn 3de les op de nieuwe club, heel leuk en gezellig.
Ik ben van de oude af gegaan omdat ik met mijn tinkie daar ja gediscrimineerd werd eigenlijk.
Ze vonden dat ik een ander paar moest hebben omdat ik zo goed rij en met mijn tinker niet verder kom.
Dit hebben ze een kleine 2 jaar vol gehouden en toen ben ik heel kwaad geworden.
Zo kwaad zelf dat ik heb besloten dat ik van die club af zou gaan.
Daar na heb ik ong 2 maanden privé les gehad.
Maar dat liep ook niet allemaal meer zo lekker, omdat dat meisje dat mij les gaf van heel ver moest komen en telkens geen geld meer had voor benzine.
Dus uitijdelijk hoorden wij van een andere club.
Deze lag dicht bij ons in de buurt, ong 10 min rijden.
Wij daar naar een les gekeken, en het ging er heel anders aan toe dan bij de oude club.
Iedereen kreeg aandacht, en iedereen deed de mee.
Ook was het een heel gezellig groepje, iedereen ging met iedereen om.
Dus wij vroegen of ik met mijn tinker mee mocht doen in de les.
“Ja hoor dat kon” was het antwoord.
Dus wij op zaterdag ochtend daar naar toe.
Toen wij daar gingen kijken geloofden ze eerst niet zo erg dat ik goed met mijn tinker kon springen.
De eerste zaterdag had ik meteen springen, dus ik ging het bewijzen.
Ik sprong als een van de besten, want ik zat nog in de beginners groep omdat ze te veel jaja te veel kinderen op les hebben.
Ze geloofden meteen dat ik goed kon springen en dat ik wel meer kan.
Maar vandaag 2weken na die les, zouden we weer springen hebben.
Maar er was in de binnen bak een veiling bezig met kippen en konijnen enz.
Dus wij hadden weer dressuur.
Toen de les was afgelopen kwam er iemand van de club naar ons toe en vroeg aan mij of ik toen ik nog lid was van de oude club ooit het blad paard&sport had gehad.
Ik zei nee nog nooit, maar een ander meisje(ex vriendin van mij) die had dat wel gekregen.
Nu denk ik dus dat ze dat nooit aan mij gaven omdat ik een tinker heb.
Maar dit is niet het enige waarom ik dit vertel.
Toen ik met mijn opa naar huis ging vertelde hij dat ze zich afvroegen of ik al eens een startkaart heb gehad.
Ook hier was het antwoord nee op, omdat ik een tinker heb.
Nou en dat vonden ze stom, echt belachelijk.
Ze zouden nu extra goed hun best doen om voor mij een startkaart aan te vragen.
O en ik was blij joh, dat wil je niet weten.
Ze zeiden zelf dat alle paarden maar zo als mijn tinker moeten zijn.
Ik krijg nu in januari waarschijnlijk mijn startkaart, want ik moet nog trainen op de rechtergallop.
In mijn titel staat dus eindelijk eindelijk eindelijk, maar dat komt omdat ik eindelijk gewaardeerd word met mijn tinkie.
Ik moest dit even kwijt.
Sorry voor dit lange verhaal, maar ik moest dit even kwijt.
Bedankt voor het lezen.
Roos

Biancaa

Re: oo eindelijk eindelijk eindelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 21:23

Ik vind het echt heel fijn voor je dat je mag starten!!! Super hoor, ik denk dat je heel trots ben op je tinkie. Het is echt heel erg dat een tinker gediscrimineerd wordt. Ze zijn misschien wat lomper, maar ze kunnen net zoveel hoor!!

Gelukkig sta ik ook op een stal waar iedereen gewaardeerd wordt. Iedereen is zoals hij is, en heeft het soort paard waar die van houdt! Iedereen denkt en doet mee met het "rekening houden" met Lizzy omdat ze zoveel heeft meegemaakt. Hetis echt super dat je nu een stal hebt waar je eindelijk gewaardeerd wordt, goed ook van je dat je bij de oude stal bent weggegaan, die zijn jou en je tinkertje gewoon niet waard!! Zet hem op meid!!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 23:24

Pff echt niet leuk als je paard zo ondergewaardeerd wordt en groot gelijk dat je vertrokken bent *LOL* en fijn dat je nieuwe club je beter ontvangt OK dan! zo zie je maar hoeveel verschil er tussen clubs is enzo Knipoog

Ik zit ook bij een club waar t niet uitmaakt wat voor ras/ paard je hebt OK dan! of welke klasse je rijdt, maar je hebt ook mensen die tegen iemand met een KWPNer zonder bekende afstamming al roepen dat die niet op wedstrijd hoort, want komt toch niet ver enzo...

Ach ja ... helaas voor hen weten ze niet beter ... en gelukkig is niet iedereen zo Knipoog

Ik ga morgen voor t eerst starten met startkaart, dus ben best benieuwd naar de reacties Tong uitsteken zo'n harige bonte is toch wel wat anders, dan zo'n sjieke bruine Knipoog maar ik vind t juist leuk om iets anders dan anders te hebben Haha!

Leuk dat je ook een startkaart aanvraagt enzo... SUCCES met alles !!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 08:19

dank je wel.
en grid succes he vandaag met de wedstrijd!!!