Omdat ik mijn oude C pony ga verkopen wil ik wel eens weten wat ze waard is..
Hier wat info: Ze heeft M2 gelopen, Ze is 15 jaar, nog heel erg vit, 1.33! heeft nog goede concitie...
en een supper mooie staart!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

sammie_44 schreef:Ze lijkt een wat doorgezakte rug te hebben.
Zo oud is dat nog lang niet, deze pony kan nog wel 10 jaar mee onder het zadel!
Loopt ze nu nog onder het zadel of zo?
sammie_44 schreef:Dan is ze zeker tussen de 1200 waard, mis. wel meer, poy ziet er verde rgoed gezond uit.
MoonChloe schreef:Als je zo goed weet hoeveel ze waard is, waarom vraag je het dan nog?
dat wil niet zeggen dat ik daar echt wat opuit ga doen maar ik zou wel eens willen weten welke prijzen jullie ze waard vinden
kir_igor schreef:Hallo,,
Omdat ik mijn oude C pony ga verkopen wil ik wel eens weten wat ze waard is..
Hier wat info: Ze heeft M2 gelopen, Ze is 15 jaar, nog heel erg vit, 1.33! heeft nog goede concitie...
en een supper mooie staart! verkeersmak, maar ze houd niet van hobbelende beginners...
kir_igor schreef:sammie_44 schreef:Dan is ze zeker tussen de 1200 waard, mis. wel meer, poy ziet er verde rgoed gezond uit.
Voor 1200 euro gaat ie nooit weg, zeker 1800 ze heeft wel M gelopen voor nog nii eens zo lang gelden en ze is ook heel makkelijk
? kir_igor schreef:ze is gisteren verkocht voor 2200,-
LadyF schreef:kir_igor schreef:ze is gisteren verkocht voor 2200,-
Dat bedoel ik, wat de gek ervoor geven wil..
kir_igor schreef:LadyF schreef:Dat bedoel ik, wat de gek ervoor geven wil..
haha maar als je dat er voor kunt krijgen ga je niet als een kip zonder kop heel dom even 1200,- vragen tenzij je lichtelijk gestoord bent
dat zou ik inderdaad nooit doen