Wie o Wie Eratho en Zebulon ??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Poehee

Wie o Wie Eratho en Zebulon ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 20:00

Wie kan mij wat informatie verstrekken over de hengst Eratho. Dit is de vader van de moeder van mijn paardje. Ook ben ik opzoek naar info over Zebulon kan over bijde niet zo veel vinden. En ben toch wel heel benieuwd. Heb de naam Zebulon wel is horen vallen dacht bij het KWPN gg maar Eratho is erg moeilijk. Hopelijk is er hier iemand die mij iets kan vertellen over deze hengsten. Alvast bedankt.

Vajramani

Re: Wie o Wie Eratho en Zebulon ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 14:08

Je kan Viennanova eens een pm sturen. Zij heeft ook een nakomeling van Erato gehad. En kan je er vast meer over vertellen.

Palo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:02

Poehee schreef:
Wie kan mij wat informatie verstrekken over de hengst Eratho. Dit is de vader van de moeder van mijn paardje. Ook ben ik opzoek naar info over Zebulon kan over bijde niet zo veel vinden. En ben toch wel heel benieuwd. Heb de naam Zebulon wel is horen vallen dacht bij het KWPN gg maar Eratho is erg moeilijk. Hopelijk is er hier iemand die mij iets kan vertellen over deze hengsten. Alvast bedankt.

Hoi, ik heb Erato [V. Saros] zelf gereden in het Z2 en het was een heel fijn paard. Veel elastiek en een goed karakter. Wel was hij altijd gespannen met opzadelen en opstappen en ik zie dit in meer afstammelingen terug. Het is een hele mooie hengst en was een blikvanger op concours. Hij had zeker mogelijkheden om verder te gaan maar is jammer genoeg alleen nog maar voor de fokkerij ingezet. Cool

Poehee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 18:02

Dat van gespannen zijn met opzadelen en opstappen klopt helemaal, errug herkenbaar, ook het goede karakter en het elastiekje kloppen. Leuk om zo te lezen. Hartstikke bedankt voor je reactie.