[Tinker]Fotomoment! Milo 6 weken oud

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Marlijn

[Tinker]Fotomoment! Milo 6 weken oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 18:08

Ik vond het hoog tijd voor weer een topic voor Milo Haha!
Hij is echt nog steeds een lief klein schattig popje Lovers Voor mijn gevoel groeit hij helemaal niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik hem de hele tijd vergelijk met de andere veulens hier die 4.5 maand oud zijn Knipoog Je kan hem namelijk niet echt klein noemen, hij is al 1.14 Wow!
Maar als ik hem zie denk ik iedere keer weer: "Ahhh wat is hij toch klein" Lovers Hij heeft een heel hoog knuffelgehalte Vork
Ik hoopte dat hij niet zou verharen voor de keuring aanstaande maandag, maar hij heeft niet geluisterd. Hij is vrolijk begonnen.. Hij heeft inmiddels een half kale bil en zn hoofd begint ook al aardig Ja
Het mindere gedeelte is alleen: Het lijkt wel alsof hij zwart wordt! Bloos! Hij is echt ontzettend overduidelijk bruin geborden, om zijn oogje is hij nog steeds bruin maar de zijkant van zijn hoofd is heel erg donker! Heb een fototje gemaakt waar je het wel goed op kan zien Ja
Afbeelding
Rode cirkel: Duidelijk bruin om zijn oog
Blauwe cirkel: HEEL donker!
Wat denken jullie? Donkerbruin, of toch zwart? Ik hoop écht dat hij toch nog donkerbruin gaat worden!

Nouja, genoeg gepraat, hier zijn wat foto's!

Baasje? Wat heb jij daar?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er zit niet meer zoveel actie in ons manneke, als ik er ben wil hij eigenlijk alleen maar knuffelen Lovers Maar ik heb toch nog een paar plaatjes vast kunnen leggen!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan hier nog de favoriete pose:
Afbeelding
Ik vind dat ze wel een Milo My Little Pony kunnen maken *LOL*

En dan nog de laatste: Hier kan je toch alleen maar verliefd op worden? Lovers
Afbeelding

Dat was het weer Haha!

Welke kleur denken jullie dat hij word? En duimen jullie mee voor de keuring? *LOL*

ZarcoTj

Re: [Tinker]Fotomoment! Milo 6 weken oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 18:11

Ooh !! Wat een sgatje !! *LOL* Die steigerende foto echt *Kwijl* Kwijl Om verliefd op de worden !! Lovers

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 18:14

Bedankt!

Sorry iedereen! Deed iets fout met posten waardoor hij er drie keer staat Bloos
Deze mag gesloten worden!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 19:47