hallo,
eerst en vooral, moest dit hier niet op zijn plaats staan, sorry dan, was het enige onderdeel waarvan ik dacht: hier hoort het mss wel bij ja...
Op school volg ik dierenzorg in mijn laatste jaar middelbaar onderwijs, als opdracht kregen we dit jaar om op papier een "bedrijf" op te starten in verband met dieren per groepjes van max 4 personen. Ik en mijn vriendin, die beide helemaal zot zijn van paarden zagen het wel zitten om een paardenfokkerij (op papier dan) te realiseren.
Daarvoor hebben we natuurlijk heel veel informatie nodig over de wetgeving hierover, dit kan gaan van de wetgeving over het max aantal paarden dat je mag houden afhankelijk van de grootte van je weides en dergelijke, tot hoeveel paarden er eigenlijk nodig zijn om een bedrijf te hebben die rendabel is.
Voor het eerste deel (de wetgeving) zullen we het natuurlijk moeten zien binnen belgië maar mss kunnen jullie ons dan helpen met het andere deel... Wat is er allemaal noodzakelijk van accomodatie enz, kortom, wat komt er allemaal bij kijken om een paardenfokkerij te beginnen.
Hopelijk kunnen jullie ons een idee geven hierover en daardoor op weg helpen.
Alvast heel erg bedankt