Hey hey
Quasi is inderdaad niet voor gebracht voor het kwpn en de kans dat dat gaat gebeuren is vrij klein bij ons op stal zijn ze niet ze weg van het kwpn en hun manier van selecteren dus vandaar wie weet dat we m ooit wel voorbrengen maar dat zal niet binnen nu en n jaar zijn denk ik zo. Tevens hebben we vorig jaar wel 3 2jarige hengsten van hem naar het kwpn gebracht en gaan er dit jaar zoizo 1 mss wel 2 van ons naar het kwpn.
Hoe hij fokt? over het algemeen genomen komen er hele mooie bloedpaardjes van quasi die mooi lang gelijnd zijn en over een uitstekende springtechniek en veel vermogen bezitten tevens zijn ze in de beweging meestal mooi ruim met een net voorbeen en n sterk achterbeen. qua karakter zijn het stuk voor stuk (iig de quasi's die ik ken) hele brave paarden die koel in de kop zijn graag willen werken en goed mee denken met de ruiter.
In de sport doen ze het ook erg goed al zijn de oudste op het moment pas 4 en zijn er ik geloof maar 12 4 jarige van quasi waarvan wij er nog 1 op stal hebben en 3 van verkocht hebben deze 4 lopen allemaal netjes in de sport hebben veel vermogen en blijven meestal 0.
voor meer info over quasi pb me maar
greetz