vraagje over falabella of mini shetlander

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sax89

vraagje over falabella of mini shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 15:12

hoi ik vind die kleine beestjes echt helemaal leuk, maar wat kost het nou ongeveer om zo'n kleintje aan te schaffen?
het liefst een leuk merrietje met een leuk papier

Corellaa

Re: vraagje over falabella of mini shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 15:17

kijk eens rond op internet, hier bij eenmaal andermaal, op marktplaats enz.
wij hebben ons klein mini'tje op de paardenmarkt gekocht, als je vroeg aanwezig bent zijn de gezonde en mooie ponys er nog, je word doodgegooid met shetjes en mini's. vele ervan hebben papieren.. voor een merrie ben je snel 250/300 kwijt... als je geluk hebt

texeenmaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 20:27

StalHaast schreef:
kijk eens rond op internet, hier bij eenmaal andermaal, op marktplaats enz.
wij hebben ons klein mini'tje op de paardenmarkt gekocht, als je vroeg aanwezig bent zijn de gezonde en mooie ponys er nog, je word doodgegooid met shetjes en mini's. vele ervan hebben papieren.. voor een merrie ben je snel 250/300 kwijt... als je geluk hebt

Jij heb het wel over een echt shet. Voor een falabella mag je er zeker nog wel nul achter plakken. Knipoog

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 20:29

Dit hangt er maar net vanaf waar je hem vandaan kan halen. Soms kom je ze op marktplaats tegen voormischien 500 à 1000 euro. Je moet maar net geluk hebben. En de prijs van de mini's varieert ook heel sterk. Voor een echte goede betaal je soms ook 1000 euro ofzo, maar op marktplaats vind je ze vaker voor 300 euro...
Groetjes, mij

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 20:40

@ Texeenmaikey; ze vroeg toch ook Falabella OF mini SHETLANDER... vandaar Knipoog in falabella's heb k me nooit zo verdiept, weet wel dat ze idd zo duur zijn..
maar aangezien wij afgelopen wiekend een mini hebben gekocht weet ik er wel wat van... (ja k zal nooit een ster worde in die kleintjes)