gisteren was er clubjumping op de manege. En er deed iemand mee met een merrie van Randel Z.. Was wel een karakterpaardje hoor, ze springt wel enorm goed! Een paard die wel kan maar eerst even gaat pruttelen en daarna doet wat je vraagt.
Kent nog iemand nakomingen van Randel Z, en wat zijn de ervaringen?
Ja wij hebben een Randel Z op stal gehad, hij heette Prince, maar is omgedoopt tot Randel Z junior. Hij was donkerbruin met weinig wit, zo tegen de 1.70 hoog, en was één en al karakter! Hij deed het wel, maar alles moest via een omweg! Inmiddels loopt het M2 dressuur en springt L, en volgens mij doet hij het nog héél erg goed, ondanks zijn ondeugendheden!
ik ben ht bijna zeker dat het een randel is,! Op zich een heel mooi paard, vind ik, met zeer goede springmanieren! Maar echt als je zo nog nie zo geod kan rijden zu ik er niet op zitten! Echt altijd bij de moeilijke sprongen eerst proberen weg te komen, de ruiter die er toen op zat was echt heel cordaat (gelukkig) een goeie tik me de zweep, en als ze weigert recht voor de srpong zetten.
2e sprong van een dubbel, op zich geen moeilijke of enge sprong, maar toch krijg je enkele keren dit:
Maar ze kunnen het: dit waren foto's van de 80 cm!
nu de laatste is van de meter! mooie sprong! Op de achtergrond zieje de bak, daar heeft ze zeker 4 -5 keer geweigerd, hij zette haar er dan voor gaf een tik en herbegon opd en duur sprong ze er gewoon over! Je moet ze gewoon kunnen kraken, denk ik.
Ik heb een Randel Z. Hij luistert naar de naam Quibus en zaterdag gaan we voor het eerst Z1 starten. Het is een schatje maar heeft wel een eigen karaktertje erop...
ik heb een merrie van Randel Z, ze is nu 3.5 jaar oud en heb ze volledig geleerd. Ze is zeer braaf op wnadeling, is van niets bang. Springt nu al 1m!! eenmaal op parcours zeer gewillig, maar temperamentvol. Het is ook een top dressuurpaardje. Veel toekomst Groetjes
ik heb denk ik nog een reclameblaadje van randel z, ik zou eens ver moeten zoeken. Pb me anders volgend weekend dan scan ik het in, nu kan niet aangezien ik een weekje niet thuis ben.
Ik heb een Randel Z merrie en die is helemaal top, super karakter, springt helemaal top en is doodbraaf om te rijden! Ben nu in blijde verwachting van haar eerste veulentje, kan elke moment komen en hoop dat het ook zo'n schatje wordt:D