jaa dat soort dingen zijn dus heel erg welkom. (Heel, heel heel erg welkom zelfs) De database begint vorm te krijgen. Daar kun je dus de stamboom van ponies zien. En ook klikken op de ouders om zo verder te kijken. met foto's en info. Ook kunnen mensen een nakomeling opgeven en hun sport gegevens. Altijd leuk nietwaar? Maar daar heb ik bijv ook hulp bij nodig. Met deze site is het makkelijk om een extra admin toe te voegen. Dus wie intresse heeft (en verstand van welsh ponies) Dan wordt het misschien ook intresanter voor eigenaren van hengsten en fokmerries iets over hun pony te schrijven. Als de database er is, wil ik fokkers aanschrijven om hun pony gratis aan te melden. Stamboekhengst of basisboekhengst. WPCS of WPCV. Ik denk dat dat 'mijn' kracht is. Objectief
Pony van de maand is nieuw. (Met prijsje) En ik denk erover om een sectie uitslagen te maken. En het nieuwe fotoalbum begint vorm te krijgen.
Ik wil echt een site maken voor de gebruikers. Niet zozeer voor fokkers. Maar hun hulp heb ik natuurlijk wel nodig. Er is zoveel kennis. Dat wil ik graag verzamelen en delen.