Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lucas03 schreef:pronken met andermans veren???
sarabande schreef:Op pagina 37 IDS 18 2006 presenteert het KWPN met trots de KWPN derssuurpaarden die deelnamen aan de WEG.
Op alfabetische volgorde staat nummer 1 Briar en 4 Lancet
Dat vind ik toch wel heel genant eigenlijk.
Dees schreef:Sneu voor het kwpn dat nu ook de zeer loyale achterban het in gaat zien.
Citaat:(Sarabande)
Je hebt mijn posts nooit goed gelezen, afgeven op een organisatie omdat je op de keuring niet het door jou beoogde resultaat haalt is heel wat anders dan die organisatie kritisch volgen, iets dat ik altijd gedaan heb.
Dees schreef:Sneu voor het kwpn dat nu ook de zeer loyale achterban het in gaat zien....
KWPN doet eigenlijk niet mee in de dressuur.
Dees schreef:Terug on topic: ik vind het voor het kwpn jammer dat het zelfs jou nu opvalt dat het niet zo superfantastisch is bij het kwpn. Dat heeft mooi lang geduurd, imo was jij toch echt wel een van de die-hards.
sarabande schreef:Op pagina 37 IDS 18 2006 presenteert het KWPN met trots de KWPN derssuurpaarden die deelnamen aan de WEG.
Op alfabetische volgorde staat nummer 1 Briar en 4 Lancet
Dat vind ik toch wel heel genant eigenlijk.
Gail schreef:Tja, het is maar hoe je het bekijkt. Het zijn bij het KWPN-goedgekeurde hengsten (staat er ook achter). En aan de pedigree kan iedereen toch zien hoe (buitenlands) ze gefokt zijn?
.
sarabande schreef:De fokker bepaald in welk stamboek zijn/haar paard ingeschreven staat dat geldt ook voor de Krack nakomelingen in Duitsland of bijvoorbeeld voor de vele Sandro Hits in Nederland
Gail schreef:Voor mij zijn het dus buitenlandsgefokte KWPN-hengsten.