Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Ziolette schreef:Als je NRPS merrie geregistreerd is in de NRA richting van het NRPS krijg je na dekking met een KWPN-GGK-hengst een veulenboekpapier (geen reg. B, geen reg. A, maar vol veulenboek en ja dat weet ik zeker want ik heb het voor de zekerheid nog nagevraagd bij het KWPN na het lezen van de stamboekrichtlijnen).
Is je merrie echter in de NPA richting ingeschreven, dan krijg je in principe een reg. B papier. De ponymaat van het NRPS is niet erkend.
Ziolette schreef:Als je NRPS merrie geregistreerd is in de NRA richting van het NRPS krijg je na dekking met een KWPN-GGK-hengst een veulenboekpapier (geen reg. B, geen reg. A, maar vol veulenboek en ja dat weet ik zeker want ik heb het voor de zekerheid nog nagevraagd bij het KWPN na het lezen van de stamboekrichtlijnen).
Is je merrie echter in de NPA richting ingeschreven, dan krijg je in principe een reg. B papier. De ponymaat van het NRPS is niet erkend.
Kyralovertje schreef:Ziolette schreef:Als je NRPS merrie geregistreerd is in de NRA richting van het NRPS krijg je na dekking met een KWPN-GGK-hengst een veulenboekpapier (geen reg. B, geen reg. A, maar vol veulenboek en ja dat weet ik zeker want ik heb het voor de zekerheid nog nagevraagd bij het KWPN na het lezen van de stamboekrichtlijnen).
Aanvulling:
Als de merrie een NPA is en ze wordt gedekt door een GGK KWPN hengst dan kan je veulen in het A Register.