Sandro King, wie kent deze hengst ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

diega

Sandro King, wie kent deze hengst ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 21:51

Wie kent de dekhengst Sandro King v.Sandro Hit en heeft misschien een foto van deze hengst en wat informatie? Ik ga dit weekende kijken naar een merrie veulen met de afstamming Sandro king X Sultan.

DonnaKanta

Re: Sandro King, wie kent deze hengst ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 12:42

EN? ben je nog bij het veulentje wezen kijken? vond je het wat?

diega

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 12:54

Ja, ik ben wezen kijken maar het was niet precies het type wat ik zocht, vond haar een beetje grof, wat kort in de rug en bij het draven gingen de spronggewrichten wat te veel naar de staart. Heb daar ook de folder gezien waar Sandro King in geadverteerd wordt en het veulen leek niet veel op de hengst maar had vooral veel van de moeder meegekregen. Ik ga nu naar de veulenveiling in Maren Kessel alleen heb ik de collectie bekeken en er zijn er misschien 5 die voor mij interessant zijn, dus dat is niet al te veel.

mylanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 13:56

diega schreef:
Ja, ik ben wezen kijken maar het was niet precies het type wat ik zocht, vond haar een beetje grof, wat kort in de rug en bij het draven gingen de spronggewrichten wat te veel naar de staart. Heb daar ook de folder gezien waar Sandro King in geadverteerd wordt en het veulen leek niet veel op de hengst maar had vooral veel van de moeder meegekregen. Ik ga nu naar de veulenveiling in Maren Kessel alleen heb ik de collectie bekeken en er zijn er misschien 5 die voor mij interessant zijn, dus dat is niet al te veel.

Hoi,

Ik woon in Denemarken en heb hier een hengstveulen gekocht van Sandro King x Lancet x Sultan.
Een prachtig mooi edel veulen , hoogbenig, enorm mooi front en 3 goede gangen. Heb hier ook meerdere Sandro Kings zien lopen en over het algemeen zijn het mooie veulen met maat en uitstraling.
De hengst staat ook hier in Denemarken en wordt gereden door een deense, Stine Bo Nielsen.
Heb wel foto´s van mijn veulen ,maar kan ze helaas hier niet op plaatsen.
Veel succes met het vinden van een passend dier!
Groetjes, Hellen Jonker.