Riksie en Djanna zijn gescanned en drachtig. Riksie is wederom drachtig van Balasjow (Balaton x Langani) en Djanna is drachtig van Aparan (Desant x Angelika). Langani (moeder van Balasjow en Marsiani) en Marsiani staan nog bij de hengst. Zij zijn beiden nog niet drachtig en hopen eind deze week te horen of zij ook drachtig zijn. Langani wordt gedekt door Mir Khan en Marsiani door Nadir I. Hopen dat deze laatste twee merries ook drachtig zijn. Krijgen we volgend jaar 4 veulentjes!!! Op www.arab.nl staan de foto's van deze paarden.
Kirsten
Geplaatst: 09-07-02 14:12
heej Tariq was eerst ook van jullie toch? Is toch ook een Riksie x Balasjow? Tariq staat nou regelmatig bij ons op de manege voor de keuringen...
Diana_Mabel
Geplaatst: 09-07-02 16:29
Leuk hoor ik ben echt helemaal weg van die hengst. Helaas heb ik de eigenaresse van mijn verzorgpaard niet enthousiast kunnen maken ze heeft dit jaar voor Gill gekozen en vorig jaar Mufaq is een mooi veulen geworden 1e premie.
Balasjow
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-02 10:16
Kirsten schreef:
heej Tariq was eerst ook van jullie toch? Is toch ook een Riksie x Balasjow? Tariq staat nou regelmatig bij ons op de manege voor de keuringen...
Wij hebben nog een volle broer en zus van Tariq. Rih-al-Djanna, een 5-jarige merrie en en Rih-Hayyan, een jaarling hengst. Hij gaat volgend weekend naar de show in Tilburg. op www.arab.nl staan de foto's.
verania
Geplaatst: 10-07-02 10:18
hoi
Leuk hoor 4 veulentjes volgend jaar. Succes met de paardjes gr van mistake en mij
Kirsten
Geplaatst: 10-07-02 23:19
Tariq staat nu weer bij ons op stal... Vind het wel een super lieverd hoor!