Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
).

IndianaJones schreef:Leukst vind ik zelf een route waarbij we met z'n allen gewoon een rit maken, menners en ruiters.![]()
De recordrit in september komt voor mij (denk ik) te vroeg
, maar met een maandje extra moet het wel lukken! Kom ik dan wel (maken jullie het dan niet te ruig Annemarie en Mery?!?!)!!! Mijn eerste tinkerrit op mijn eigen manneke.
! Tja, aan die conditie moet inderdaad nog wel even gewerkt worden
, maar dan gaat het vast helemaal goed komen. Heb er nu al zin in!!!
Ik zag iemand lopen met een paard en heb haar aangesproken. Situatie uitgelegd en ze vond het leuk. Ik kon haar ook helpen met het inspannen van haar Fries en als dat lukt kunnen we zelfs dat een keer bij Siroc proberen
!!! Mijn weekend was helemaal goed, hihi!
. Dat ik dat nu mis... Maar ja, kan niet alles hebben...

Hoe kom ik dan in hemelsnaam aan 16 september?
Ik had echt die datum in mijn hoofd!!!
Nou ja, dan heb ik nog 2,5 week om te kijken hoe het gaat! Kunnen jullie me in tussentijd niet een keer ophalen, zodat ik ook met jullie even kan oefenen?!
Deze vrouw kende haar wel. Ik dacht: wat maakt het uit wie het is, als ik maar iemand heb om mee te rijden, dan leer ik ook vanzelf meer mensen kennen! Dus toen heb ik toch maar mijn verhaal gedaan! En met goed gevolg!
tinkersjakie schreef:He Tineke is wel gezellig als je ook mee gaat!!!!
desillies schreef:tinkersjakie schreef:He Tineke is wel gezellig als je ook mee gaat!!!!
Willem struikelt minder, mijn schouders genezen nooit meer maar ik heb een soort morfine en dat gaat heeeeeel erg goed.
. Verder brede paden en smalle paadjes. Lekker struinen.