Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vajramani schreef:Ik ben gewoon door blijven rijden. Een keer is ze zelfs geinseminieerd tijdens het rijden.
Altijd snel drachtig geworden.
DMHorses schreef:Vajramani schreef:Ik ben gewoon door blijven rijden. Een keer is ze zelfs geinseminieerd tijdens het rijden.
Hoe doe je dat insemineren TIJDENS het rijden??

DMHorses schreef:Vajramani schreef:Ik ben gewoon door blijven rijden. Een keer is ze zelfs geinseminieerd tijdens het rijden.
Hoe doe je dat insemineren TIJDENS het rijden??
Vajramani schreef:Ik ben gewoon door blijven rijden. Een keer is ze zelfs geinseminieerd tijdens het rijden.
Maar ik hoop dat Noire nu de 3e keer wel drachtig blijft. Wat ik eraan doe: ik ga niet meer op wedstrijd, spring niet meer met haar, de eerste paar dagen heeft ze alleen maar aan de molen gelopen voor de beweging en ik rij haar dus nu thuis zo'n 20 minuutjes licht werk. Wil ECHT alle risico's uitsluiten! Ze heeft wat mij betreft lekker vakantie de komende maanden. Vind haar drachtigheid het belangrijkste op de wereld. Daarnaast is ze gespoeld en zit ze de komende 3 maanden aan een hormonenkuur. Wat ik er meer aan kan doen weet ik niet.
Succes ermee ook!

scheldemonde schreef:...werpt je paard het vruchtje na 40 dagen af en is ze wel drachtig op de 18e / 21e dag dan kun je eventueel regumate geven de eerste komende 110 dagen van de dracht dit behoud de vrucht.