Hij zou naar het verrichtingsonderzoek gaan? Hoe beweegt hij? Heeft hij al wat gedekt en mischien al veulens? ....?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dees schreef:Laatste wat ik gehoord heb, is dat deze hengst inmiddels geruind is...
Was een ongelukje geloof ik.
hananya schreef:En het KWPN keurt geen hengsten goed die maar één bal hebben
tienus63 schreef:Volgens mij heeft mijn oom zijn stermerrie drachtig van Wender R.
tienus63 schreef:@ Art-uma, als je nog steeds interesse in hem hebt, zou hij dan toch niet nog steeds verkrijgbaar zijn bij Roelofs. Je zou toch denken dat er DV voor handen moet zijn.
Pipo schreef:Ga je toch naar Odermus?
die ik heb gezien konden allemaal stuk voor stuk goed lopen!!! geen vlak voorbeen tegengekomen...wij hebben er nu ook een veulen van lopen, zit goed in elkaar en kan ook n stukje lopen, is ook goed aan de maat, ben benieuwd of ie schimmel wordt.Excuseme schreef:Heb je al naar Conteur gekeken? Is eigenlijk springhengst maar loopt bij Tannenhof al LT dressuur.
ART_UMA schreef:Excuseme schreef:Heb je al naar Conteur gekeken? Is eigenlijk springhengst maar loopt bij Tannenhof al LT dressuur.
Ja, maar als ik die richting op zou gaan, zou ik denk ik eerder voor Contendro I of II gaan of Caretano Z, die komen allemaal uit dezelfde moederlijn als Conteur (hebben dezelfde grootmoeder).
De vader van Caretano Z is Caretino met index springen 162 79% en dressuur 152 55%, over allround gesproken (hoewel nog een beetje lage betrouwbaarheid). Waar zou die de dressuur cijfers vandaan halen??
)
ART_UMA schreef:Excuseme schreef:Heb je al naar Conteur gekeken? Is eigenlijk springhengst maar loopt bij Tannenhof al LT dressuur.
Ja, maar als ik die richting op zou gaan, zou ik denk ik eerder voor Contendro I of II gaan of Caretano Z, die komen allemaal uit dezelfde moederlijn als Conteur (hebben dezelfde grootmoeder).
De vader van Caretano Z is Caretino met index springen 162 79% en dressuur 152 55%, over allround gesproken (hoewel nog een beetje lage betrouwbaarheid). Waar zou die de dressuur cijfers vandaan halen??