Het gaat om deze foto/sticker:
Gemaakt van deze foto:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vind je eigen zo vlekkerig, maar als je dat mooier vind moet je het natuurlijk zo laten, maar dit zou dus ook kunnen:

Hoor de hele dag engels om me heen vandaar 

, lekker standaard, maar wel leuk!
.Angeliekje schreef:I love my tinker vind ik ook wel erg grappig, lekker standaard, maar wel leuk!
De foto van Mariska is erg gaaf, ik denk dat ik die wel neem! Dan moet ik er wel even voor zorgen dat er geen mijnalbum opstaat.
Iedereen bedankt voor de tips!
Altijd leuk om te doen! Ik zal em even uploaden.
Mariska_28 schreef:Angeliekje schreef:I love my tinker vind ik ook wel erg grappig, lekker standaard, maar wel leuk!
De foto van Mariska is erg gaaf, ik denk dat ik die wel neem! Dan moet ik er wel even voor zorgen dat er geen mijnalbum opstaat.
Iedereen bedankt voor de tips!
Als je hem mij stuurt zoals ie was (de foto in de eerste posting), dan stuur ik hem aangepast weer terug. Heb je mijnalbum er niet op staan.
.
Nikita_1995 schreef:Tegenwoordig kun je ook kleurenfoto's op stickers met dezelfde kleeflaag als normaal plotwerk laten printen en laten snijden. Dus bewerken van foto is dan helemaal niet meer nodig, kun je de originele gewoon gebruiken. Tekst ?? I love my Tinker