wie heeft er een draver en wat is jullie mening erover?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

amazingstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 19:28

zoals de titel het al zegt dus:

mijn kennis wil misschien een draver kopen (merrie) van 3 jaar en 1.50m hoog (nooit gekoerst)
ze vragen er 500 euro voor.
ze wil er als het er in zit wedstrijden mee rijden (kwa bouw ziet ze er goed uit)
hoe denken jullie erover? is 500 euro niet te veel?

verder van karakter een topper!

wie heeft er ook een DRAVER? graag met foto en info (bijv. wat je ermee doet etc.)

gr. amazingstar

Afbeelding

WendyBZ

Re: wie heeft er een draver en wat is jullie mening erover?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 10:15

Fototopics zijn niet toegestaan, maar kijk maar in mijn profiel. We hebben 6,5 draver Lachen 2 fokmerries (1 met veulen) waarvan ik er 1 rij, een die gekoerst heeft maar nu bereden wordt, een koerspaard en een tweejarige in training.
500 is zeker niet teveel, toevallig is daar ook al een topic over: viewtopic.php?f=51&t=647096&hilit=

Om verder je vragen te beantwoorden: wedstrijden rijden kan altijd Knipoog Mara of je een beetje succesvol kan rijden ligt wel wat aan het paard. Mijn ene kan ontzetten leuk lopen, terwijl de andere niet draaft, maar alleen maar tölt en telgangt. Ligt dus heel erg aan het paard. Ik dnek dat je met les en veel geduld een heel eind komt Lachen

Als je meer wilt weten: www.dravers.nl Daar staat een hoop nuttige informatie op. Verder is www.draverspraat.nl/forum ook altijd leuk, daar kan je je vraag ook nog stellen Ja