Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mango schreef:volgens mij zit er ook op het moment einde van het seizoen toch ook niet veel meer in het gras of heb ik dit mis?
ik zou even advies vragen bij je DA en het goed zelf in de gaten houden.

laetitia schreef:Het enige probleem is dat ik niet op zondag mag komen bij de boer waar hij staat. Ik kan hem dus elke dag bijvoeren, behalve op zondag...

dat kan ook weer voor allerlei problemen zorgen. 
laetitia schreef:Hij staat idd bij Van Vulpen, ik heb alleen maar goede verhalen over hem gehoord...de paarden zien er allemaal super uit die er staan en mijn jaarling staat nu met 3 anderen op een heel erg groot stuk met supergras!
Ik weet niet hoe het met het kuil zit, ik ken iemand die zijn paard er nu een jaar heeft staan en die is altijd vol lof over Van Vulpen...Als mijn paard ziek wordt of iets mankeert mag ik uiteraard wel op zondag komen, daar worden gewoon afspraken over gemaakt...
laetitia schreef:Tot nu toe ben ik zeer tevreden. Mijn paardje staat samen met 3 andere jaarlingen op een heerlijk groot stuk land. Eergister heeft de boer er nog een stuk bijgetrokken, ze hebben heerlijk mals gras en de omheining is prima in orde met alle gekleurde lintjes zodat de paarden weten dat daar lint zit. Gandalf is helemaal in zijn element en rolt er op los!
Hij heeft eergister ook de groep volwassen paarden omgeweid.
Ik ga het natuurlijk wel in de gaten houden want beschimmeld kuil dat gaat mijn paard absoluut niet eten. En als de factuur niet klopt betaal ik gewoon wat wel klopt.
Hoe is die opfok waar jij nu staat? Mag je daar gewoon langs bij je paardje?