Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

MartineOsuus schreef:Je moet alles mee sturen. Je mag echt absoluut iets wijzegingen in het paspoort
Dennis schreef:Bij het NSPS en het NMPRS moet je alles opsturen(en bij het NSPS ben je je paspoort rustig weken kwijt.....).
Ik zou gewoon even het stamboek bellen.
Dennis schreef:Idd, dan heb je een probleem....
Bij het NMPRS heb je hem altijd erg snel terug, ik heb het mee gemaakt dat ik zaterdags keuring had en dat ik hem maandag weer terug had!!! (hij was toen overgeschreven en de uitslagen waren verwerkt)
Bij de stamboek opname begin dit jaar van mijn NSPS merrie heb ik 3 weken moeten wachten.... (en in die tussentijd was ze ook geent, dus dat heeft de VA later nog moeten noteren) Maar het NSPS heeft ook wel eens 2 paspoorten van mij naar iemand die ik helemaal niet ken aan de andere kant van het land gestuurd....
).sigrid1182 schreef:MartineOsuus schreef:Je moet alles mee sturen. Je mag echt absoluut niets wijzegingen in het paspoort
je wel zelf de eigendomssticker in je paspoort plakken....
alleen de barcodesticker( chipnummer) met er overheen een stempel moet door een organisatie gedaan worden....anders kun je problemen krijgen op wedstrijden ..