INFO en FOTO'S Marrenk's Monty én Sumrin Toendra

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

abba

INFO en FOTO'S Marrenk's Monty én Sumrin Toendra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 08:28

Haha! Per 3 september zijn wij de trotse eigenaars van een jaarling merrie van Marrenk's Monty x Sumrin Toendra.

Ik kan van "bijna alle" voorouders volop info en foto's on-line vinden maar natuurlijk niets van haar ouders.

Dus..... gevraagd: Show- en/of sportresultaten, alle verdere informatie én foto's van deze twee pony's.

Alvast bedankt én ik hoop op veel reakties!!1

Jacqueline Mail

Westernfreak

Re: INFO en FOTO'S Marrenk's Monty én Sumrin Toendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:11

Ik zou zeggen stuur Joostvangestel even een PB. Hij is de fokker van Sumrin Toendra Lachen
Hij kan je ongetwijfeld ook nog veel meer vertellen over Marrenk's Monty!

Marrenk's Monty is geboren in 2000 en werd in 2003 goedgekeurd bij het NWPCS. Zijn vader is Royal Welsh kampioen Vechtzicht's Hywel die al meer goedgekeurde zonen en predikaatmerrie's heeft gegeven.

Monty liep zowel als 3- als 4-jarige op kop in zijn rubriek en kreeg als 3-jarige tevens de "Bronze Medal". Moeder Marrenk's Mandy is voorlopig keur. Haar moeder Beverdonk's Brody bracht ook de bij het NWPCS goedgekeurde hengst Marrenk's Herby (v. Boskant's Cupido).
En nu Joost een PB sturen en vragen of hij ook even in dit topic wil reageren, zodat ik er ook nog wat van leer! Clown

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:27

Sumrin Toendra was het op een na laatste veulen van Dyrin Tina. Ik heb wel wat foto's van haar, die moet ik eens inscannen als ik uit de rommel ben hier. Toendra werd als veulen verkocht aan Niek Verdellen en ze is bijvoorbeeld moeder geworden van een mooie merrie van Gulden Hoef's Amadeus. Op latere leeftijd was Toendra nog van Marinus Kanters, die er het sterpredikaat mee haalde. Van die tijd heb ik nog foto's. Dat is ook het jaar waarin haar volle zus Sumrin Tricia werd getoond. Tricia won in dat jaar de Sundancer trofee voor de beste combinatie merrie met veulen.

abba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 09:57

Super, bedankt alvast, dan weet ik gelukkig al weer meer van haar.

We gaan haar inscharen bij onze andere jaarlingmerrie (Glyncoch Peter Pan x Vechtzicht's Cascade) en volgend jaar hopen we met deze twee dames naar de keuring te kunnen.
Zodra ze thuis is zal ik eens een foto van de twee dames maken!

Maar nog steeds geldt: HOE MEER INFO .... HOE BETER!!! OK dan!

Je kunt kijken waar ze komt te staan op:
Stal Oostdijk te Ossenisse http://home.hetnet.nl/~vernaval