[TI] Kiara wordt ingereden !!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rianne_kiara

Kiara wordt ingereden !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 17:43

Het is zo ver, Kiara is drie jaar, en mag worden ingereden...

Na veel dim dammen (wel zelf doen, niet zelf doen, toch maar proberen, beter niet om te proberen enz.) heb ik vanmiddag op een "stal" gekeken, waar ze Kiara voor me in gaan rijden !
Erg spannend allemaal...

( Ben zelf erg angstig geworden voor het paardrijden, na een harde val tijdens een buitenrit. Hieraan heb ik een gebroken ruggenwervel overgehouden)

Wat mij is overkomen is daar bekend, en ze staan klaar om me te helpen en te ondersteunen ! Gelukkig liggen ze wat paarden en paardrijden betreft met mij op één lijn ! En ik neem Kiara pas weer mee naar huis, als ik er 100% vertrouwen in heb !

Wel is het moeilijk...
Er kwam ineens heel veel op me af, en de gedachte dat ik nu mijn paardje aan iemand anders moet "overlaten" maakt me ergens wel emotioneel. Ik heb er ook al een traantje om gelaten Huilen en dat terwijl ze nog niet eens weg is !!!
Ik wil haar zo snel mogelijk wegbrengen, en waarschijnlijk wordt dat maandag ! Ik zal iedereen die het leuk vind op de hoogte houden van de voortgangen! En natuurlijk komt er dan "DE DAG" de dag die MIJN dag word... wanneer ik op mijn paardje stap ! Haha!

frenia

Re: Kiara wordt ingereden !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 17:58

OK dan!

Super van je! Zo te horen heb je je goed geïnformeerd en heb je geschikte mensen gevonden! Ik wens jou en je paardje héél veel succes! Komt vast goed!

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 19:12

Super !! Zit met dezelfde overwegingen als jij, mijn nu 2.5 jarige (januari 2004) mag volgend voorjaar ook ingereden worden en ben nu echt aan het rondkijken naar hoe en wat.
Leuk als je ons op de hoogte houdt van de vorderingen van jouw mooie meissie !! OK dan!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 19:26

gaaf zeg! klinkt erg spannend allemaal, en voor jou misschien wel erg fijn dat die mensen in ieder geval op 1 lijn zitten met wat jij in gedachten hebt. laat je Kiara toch met een wat beter gevoel achter dnek ik Lachen

Sokkebok

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 21:40

Moeilijk hè, om je paard uit handen te geven. Fay gaat in september ook enkele weken weg om getuigd te worden en ik vind dit vreselijk! Ik heb het gevoel dat ze dan denk dat ik haar in de steek heb gelaten. Maar ik durf het zelf ook niet meer aan nu ik er een paar jaar uit ben geweest met mennen. Ze is ook 3 geworden en inrijden heb ik meest wel zelf gedaan en dat gaat super. Ben vandaag voor het eerst naar het bos geweest. Dat was het moment waar ik 3 jaar op gewacht heb, heerlijk! Hopelijk kan jij dat ook binnenkort, lekker zelf gaan rijden. Heel veel sterkte met wegbrengen en laat je even weten hoe het is gegaan?

Rianne_kiara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 16:41

Dank jullie wel ! Haha!

Ja het is idd moeilijk ! En ik zit zelf met exact hetzelfde gevoel...
Ben ook bang dat Kiara denkt dat ik haar daar achterlaat, en dat ze dan kwaad op me zal worden !
Helaas kan ik hyet haar allemaal niet uitleggen, want dan zou ze het misschien wel begrijpen !

Rianne_kiara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 17:17

Vandaag, zondag 27 augustus, Kiara is helemaal gewassen !
Ze staat op stal, helemaal klaar voor vertrek... Morgen is de grote dag...
Spannend hoor ! Morgen avond meer over de hele reis, en hoe alles gegaan is !

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 17:56

Spannend, succes morgen OK dan! !!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:41

ja idd spannend hoop dat ie alles een beetje mooi op pakt Haha!

sucses

ben wel een beetje jaloers hoor Haha!

Sokkebok

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:06

En is ze vandaag weggebracht?

Eas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:25

Hoe is het gegaan vandaag?

Rianne_kiara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 08:17

Sorry, was wat later dan ik had gezegd ! Wilde eigenlijk gisteravond nog vertellen hoe het was gegaan... Maar ben vroeg mijn bedje ingedoken ! Knipoog

Kiara staat veilig op haar tijdelijke vakantie adres ! haha
De rit was voor mij verschrikkelijk ! Veel zenuwen en stress !
Maar Kiara heeft het ontzettend goed gedaan !
Netjes thuis de trailer ingelopen, meteen gaan rijden! En bij aankomst stapte ze weer netjes de trailer uit... blies een keer... hinnikte een keer... en liep netjes met me mee !

Wat een poepie he !

Ze had het erg naar haar zin op die stalling ! Ze mocht even nog op stal met twee andere Tinkertjes (altijd leuk !). Ze was zo druk met het verkennen van deze nieuwe en vreemde omgeving... Dat ze niet eens meer oog had voor mij !!! Rolleyes
Gelukkig na even wachten kwam ze toen een afscheidsknuffel halen ! Huilen
Toen ben ik maar snel weggegaan...

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:05

Rianne, tis ff slikken he als je dr achter moet laten.. Maar straks heb je dr een superpaardje aan als ze klaar is en kunnen jullie heerlijk samen gaan rijden en genieten

Rianne_kiara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 20:18

Ja zeker weten ! Go jij! Go jij!

Eas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 11:28

afscheidsknuff is altijd moeilijk he! Hoelang blijft ze er ongeveer? en ga je tussen door af en toe nog ff kijken?

Rianne_kiara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 10:30

Kiara blijft daar staan, net zo lang tot ik me zeker genoeg voel op haar te rijden en mee naar huis te nemen.
Tuurlijk ga ik ook kijken ! Ik mag maandag voor de eerste keer! En ze stapt al aan de hand, met iemand erop, dus kan ik meteen al vorderingen zien.

Ook ga ik er daar een aantal keer op! Het is zelfs mogelijk, dat voordat ik haar mee naar huis neem, ik al een buitenrit met haar gemaakt heb !