Na veel dim dammen (wel zelf doen, niet zelf doen, toch maar proberen, beter niet om te proberen enz.) heb ik vanmiddag op een "stal" gekeken, waar ze Kiara voor me in gaan rijden !
Erg spannend allemaal...
( Ben zelf erg angstig geworden voor het paardrijden, na een harde val tijdens een buitenrit. Hieraan heb ik een gebroken ruggenwervel overgehouden)
Wat mij is overkomen is daar bekend, en ze staan klaar om me te helpen en te ondersteunen ! Gelukkig liggen ze wat paarden en paardrijden betreft met mij op één lijn ! En ik neem Kiara pas weer mee naar huis, als ik er 100% vertrouwen in heb !
Wel is het moeilijk...
Er kwam ineens heel veel op me af, en de gedachte dat ik nu mijn paardje aan iemand anders moet "overlaten" maakt me ergens wel emotioneel. Ik heb er ook al een traantje om gelaten
en dat terwijl ze nog niet eens weg is !!!Ik wil haar zo snel mogelijk wegbrengen, en waarschijnlijk wordt dat maandag ! Ik zal iedereen die het leuk vind op de hoogte houden van de voortgangen! En natuurlijk komt er dan "DE DAG" de dag die MIJN dag word... wanneer ik op mijn paardje stap !