Jenka schreef:Ik zou voor dat ik de merrie liet dekken goed nadenken over wat er met het veulen zou gaan gebeuren, of je tijd en plaats genoeg zou hebben voor alle 2 ect.
Dat hád ik idd allemaal al geheel duidelijk voor mezelf....
Het zit namelijk zo (lang verhaal, sorry):
Het veulen is niet van mij en ook nooit geweest, al vóór de inseminatie was ze al verkocht...
Dit probleem van een keuze maken is voor mij dus ook nooit aan de orde geweest, dat veulen was simpelweg niet van mij
!
Maar nu mijn school dichterbij komt en ik echt geen flauw idee heb of ik het uberhaupt straks nog wel allemaal rond kan krijgen (opleiding, op kamers, vriend, werk, paard trainen), zat ik de laatste tijd erg te twijfelen of ik er niet beter aan doe om voor Tif nú alvast opzoek te gaan naar een goed tehuis (zodat mijn paard iig niet de dupe is, áls ik het écht ineens niet meer red straks)
En nu kwam van de week de eigenaar van Boetin naar mij toe met het voorstel dat ik Boetin voor 'relatief' weinig mag kopen en stallen....
Het zou me zowel financieel als kwa tijd gigantisch veel schelen, het enige wat ik daarvoor maar hoef te doen is Tif verkopen, en dát idee alleen al breekt mn hart
!
Ik zit dan ook hard te overwegen om gewoon alles op alles te zetten en ervoor te knokken om Tif aan te houden! Dat dier is me meer waard dan wat dan ook, ze is echt míjn meisje!!!
Allemaal iig héél erg bedankt voor de reacties en voor het meedenken!
Ik ga er even nog een paar nachtjes goed over nadenken en ik hoop dat ik dan ineens een geniale ingeving krijg
Liefs Lisette