Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Klein detail
) Amable schreef:Ik geef zelf met Jauke af en toe shows. Helaas heb ik echter geen E rijbewijs en dus niet echt de mogelijkheid om op locatie te komen waardoor ik helaas niet veel shows geven kan. Ben dus druk aan het sparen voor mijn E
) zodat jullie samen op weg kunnen. Veel succes met je E achter B.thaollat schreef:Heyhey neej heb nog niet geinformeerd!!
Mischien wel een idee.. moet ik even het internet adres vinden.. iemand mischien tips??
Ik doe vrijheidsdressuur met Jauke en begin met een klein "toneelstukje" en laat daarna een aantal oefeningen zien waarbij ik vertel hoe en wat. Met 2 is idd wel leuk, maar dan moet je er idd iemand bij zien te vinden die ook "iets" kan. En da's vaak niet makkelijk. En vooral, dan moet die persoon natuurlijk wel E hebben!
Zo zijn er best veel opties te bedenken. Wil best met je meedenken.
thaollat schreef:Heyhey neej heb nog niet geinformeerd!!
Mischien wel een idee.. moet ik even het internet adres vinden.. iemand mischien tips??
Daar kom ik gewoon onder mijn eigen naam, Danielle. Er zitten alleen niet zo heel veel mensen met E rijbewijs hier in de buurt. Voor de FPF showavond ben ik meegenomen door Bleuke vanuit Limburgs Belgie!

PeruaansePas schreef:Bestaat Perla nog wel? Lijkt me ook best moeilijk om acht (of meer) Lipizzaners bijelkaar te krijgen voor een achttal. Tenminste... het is handig als men in de buurt van elkaar woont. Dat merk ik bij Alegria ook: er zijn wel Andalusiërs in het noorden te vinden, maar niet iedereen kan.wil meedoen.
Leuk dat je m'n video zo waardeert, leuk om te horen. Bedankt. 
PeruaansePas schreef:@ Foogul: waar treden ze op?
Edit: je link doet het niet? Ik krijg een of andere domeinsite.
Het is www.moravita.COM
Ze treden 30 september daar op tijdens de opening. In Coevorden is dat.
Ziet er namelijk heel veelbelovend uit, de website.