wie heeft er een nakomeling van Playboy

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Greentea01

wie heeft er een nakomeling van Playboy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 11:39

Hallo,

Ik ben op zoek naar mensen die een nakomeling hebben van de hengst Playboy (NRPS) Ik weet dat het er niet veel zullen zijn aangezien hij pas sinds 2004 dekt. Graag zou ik een foto willen zien, eventuele resultaten van de keuring en natuurlijk gedrag en karakter omschrijving.

De reden dat ik dit wil weten is dat ik zelf een nakomeling van Playboy krijg uit een keurmerrie die ik van iemand van Bokt voor een jaar overnemen/huur.

Ik hoop dat jullie informatie voor me hebben!!!!

Groetjes Marcella

Vedetje

Re: wie heeft er een nakomeling van Playboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 12:05

Ja, ik ben ook wel benieuwd, aangezien wij hem waarschijnlijk volgend jaar gaan gebruiken!

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 12:09

Hee Jen! Dan is het inderdaad leuk om te zien wat voor nakomelingen hij heeft. Ik hoop dan ook dat er mensen reageren!

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 10:59

Echt helemaal niemand Boos! ?????

(sorry weet ik mijn eigen topic niet omhoog mag schoppen maar zou zo graag een nakomeling willen zien )

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 10:09

Hee Cel ik had ook nog even gezocht op internet maar ik kon helaas ook niks vinden! Ik zal nog even verder zoeken en misschien komen we nog wat tegen! Heb je bij die man van de nieuwe paardenwinkel nog kunnen kijken of niet?

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 10:38

Nou dat was een foutje dat ging om een hele andere playboy. De vader van deze playboy was hanibal en ik moet de playboy hebben met de vader Kennedy Haha! Dus dat was een misverstandje. Ik wel 1 PB gehad met wat gegevens waar ik erg blij mee ben!

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 11:10

Hee Cel heb je wel eens op www.paardenfokken.nl gekeken? Als je dan op playboy zoekt kom je er meerdere tegen, ook jouw playboy. Deze kun je dan aanklikken voor de afstamming en zo kun je ook de namen van drie van zijn nakomelingen bekijken. Misschien kun je dan op die naam verder zoeken om te kijken of daar foto's van op internet bestaan.

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 11:11

Ook zie ik dat jouw playboy eigenlijk patrick heet of dat als toevoeging aan zijn naam heeft. Misschien kun je daar ook nog wat op vinden.
Bij www.allbreedpedigree.com kun je jouw playboy ook vinden. Als je dan op het kleine plaatje bovenaan de pagina gaan staan (lijkt op een paardje in een heel klein groen rechthoekje) dan wordt een foto van playboy getoont. Ik weet niet of je deze al had.
Succes en tot vanavond!

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 12:05

Er staan tot nu toe 3 nakomelingen bij.. Vandaar dat de reacties een beetje uit blijven Haha! er zijn bijna geen nakomelingen!

Die foto had ik nog niet gezien! Blijf het een schitterd paard vinden.

toto Vanavond!

Vedetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 09:08

Hoi Cel,
Stond er goede info bij dat PBtje?? Of wat foto's?? Er is toch moeilijk achter te komen merk ik. Ga nu op de site kijken die Jalenka gaf!!

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 07:27

Via het PB'tje heb ik goede en leuke info gehad en heb wat foto's gezien! (waar ik erg blij mee ben natuurlijk)